Kommer helt klart tilbake

Super opplevelse hver gang! Denne gangen forsøkte vi oss på Ville Vesten 🐎 kan anbefales... les mer

Anmeldt i går
karoline_hub
Oslo, Norge
Fantastisk opplevelsen i ville vesten!

Første opplevelse med escape room. Gamemaster Simen var solid🥳 og det var sååå gøy! Masse fine... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Karoline Ø
Les alle 1 373 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Simen var så hyggelig og gjorde det til en så herlig opplevelse. 10/10 koste meg veldig og anbefaller det til alle!

Takk, 62hannao
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

20 min lønn! Han var best! Såå gøy! Dette var en av de bedre ! Simen er best! Ingen protest! Tihihih

Takk, 306helger

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss!:) Simen er en best! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde det topp med verten Simen! veldig morsom opplevelse! Anbefales på det sterkeste!!! Vi lo fra start til slutt!

Takk, HildeO22

Hei Hilde ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Helt herlig! Gamemaster Simen var fantastisk og spillet var utfordrende og gøy! Perfekt for en vennegruppe.

Takk, Vegardhf

Hei Vegard ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Veldig artig! Spennende, utfordrende og gøy. Veldig hyggelig betjening! Tusen takk til Therese for en god opplevelse!

Takk, O4066KNhelenas

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Therese tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D