Fantastuc

Heidi og Hanna var fantastiske gamemastere. Artige rom, og god stemning. Anbefales til store, små... les mer

Anmeldt i går
878erlendn
Ta med daten. Å se hvordan dere samarbeider.

Utrolig morsomt, spennende og interessant. Om du skal på date, og du lurer på om den du vil bli... les mer

Anmeldt i går
Safari769242
Les alle 1 354 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
48 anmeldelser
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Var på ondskapens hus, veldig gøy (og litt skummelt)! Våre gamemastere var Mona og Yvonne, veldig flinke! Anbefales virkelig.

Takk, MaleneD2
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei Malene ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så gøy at Mona og Yvonne tok dere godt i mot.Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Kjempemorsom opplevelse! Isriket var veldig gøy, morsomme utfordringer. Simen er en veldig god vert :)

Takk, 54b1n4

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Simen er fantastisk. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Simen var så hyggelig og gjorde det til en så herlig opplevelse. 10/10 koste meg veldig og anbefaller det til alle!

Takk, 62hannao

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

20 min lønn! Han var best! Såå gøy! Dette var en av de bedre ! Simen er best! Ingen protest! Tihihih

Takk, 306helger

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss!:) Simen er en best! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde det topp med verten Simen! veldig morsom opplevelse! Anbefales på det sterkeste!!! Vi lo fra start til slutt!

Takk, HildeO22

Hei Hilde ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D