Veldig gøy

Vi var på rommet Ville Vesten. Det var utfordrende og gøy. Simen som var vår gamemaster var veldig... les mer

Anmeldt 2 dager siden
923hih
skummel og gøy escape room

Prøvde Ondskapens hus. Veldig gøy og litt skummelt. Ble også tatt imot veldig godt av Simen. Kommer... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Ibbi2305
Les alle 1 377 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Oslo Discovery Tour
61 anmeldelser
Anmeldt 23. august 2021

Det var spennende og skummelt men utrolig gøy.

De som jobbet var flinke og hyggelige.

Vi må tilbake ved en ny mulighet.

Takk, Footprints703417
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Var på ondskapens hus, veldig gøy (og litt skummelt)! Våre gamemastere var Mona og Yvonne, veldig flinke! Anbefales virkelig.

Takk, MaleneD2

Hei Malene ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så gøy at Mona og Yvonne tok dere godt i mot.Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Kjempemorsom opplevelse! Isriket var veldig gøy, morsomme utfordringer. Simen er en veldig god vert :)

Takk, 54b1n4

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Simen er fantastisk. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Simen var så hyggelig og gjorde det til en så herlig opplevelse. 10/10 koste meg veldig og anbefaller det til alle!

Takk, 62hannao

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

20 min lønn! Han var best! Såå gøy! Dette var en av de bedre ! Simen er best! Ingen protest! Tihihih

Takk, 306helger

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss!:) Simen er en best! Hjertelig velkommen tilbake! :D