Fantastisk opplevelsen i ville vesten!

Første opplevelse med escape room. Gamemaster Simen var solid🥳 og det var sååå gøy! Masse fine... les mer

Anmeldt i går
Karoline Ø
Moro for fire!

Mona var sykt hyggelig da vi kom sent, rommet var gøy for fire! Vi vant selvsagt over iskongen!!!!!!

Anmeldt 2 dager siden
Thomastogettut
Les alle 1 372 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 23. august 2021

Har tidligere prøvd ulike escape games på andre lokasjoner, men må si at dere kommer best ut! Hadde en artig kveld, med supre gamemastere, Yvonne og Mona, som fikk oss til å føle oss godt ivaretatt og var til god hjelp. Pluss et fint og moderne lokale også!

Takk, Suh_Tran19
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at dere ble godt ivaretatt av Yvonne og Mona. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2021

Det var spennende og skummelt men utrolig gøy.

De som jobbet var flinke og hyggelige.

Vi må tilbake ved en ny mulighet.

Takk, Footprints703417

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Var på ondskapens hus, veldig gøy (og litt skummelt)! Våre gamemastere var Mona og Yvonne, veldig flinke! Anbefales virkelig.

Takk, MaleneD2

Hei Malene ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så gøy at Mona og Yvonne tok dere godt i mot.Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Kjempemorsom opplevelse! Isriket var veldig gøy, morsomme utfordringer. Simen er en veldig god vert :)

Takk, 54b1n4

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Simen er fantastisk. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Simen var så hyggelig og gjorde det til en så herlig opplevelse. 10/10 koste meg veldig og anbefaller det til alle!

Takk, 62hannao

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D