Veldig gøy og spennende og litt skummelt

:):):):) Veldig gøy og spennende og litt skummelt. Nicolas var superhyggelig og en bra... les mer

Anmeldt 3 dager siden
758noral
Gøy for hele familien

Topp lørdagsunderholdning for familien. Vi tok Ubåten og klarte det akkurat før tiden gikk ut med... les mer

Anmeldt 3 dager siden
torstd
Oslo, Norge
Les alle 1 441 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi er superfornøyde! Vi har prøvd ganske mange escaperooms tidligere, men isriket er noe av det beste vi har vært borti! Mona var en utrolig flink game master, omVi kom tilbake neste dag for enda et rom, anbefales på det sterkeste!

Takk, n0ras_rh0ltj
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2021

Har tidligere prøvd ulike escape games på andre lokasjoner, men må si at dere kommer best ut! Hadde en artig kveld, med supre gamemastere, Yvonne og Mona, som fikk oss til å føle oss godt ivaretatt og var til god hjelp. Pluss et fint og moderne lokale også!

Takk, Suh_Tran19

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at dere ble godt ivaretatt av Yvonne og Mona. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2021

Det var spennende og skummelt men utrolig gøy.

De som jobbet var flinke og hyggelige.

Vi må tilbake ved en ny mulighet.

Takk, Footprints703417

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Var på ondskapens hus, veldig gøy (og litt skummelt)! Våre gamemastere var Mona og Yvonne, veldig flinke! Anbefales virkelig.

Takk, MaleneD2

Hei Malene ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så gøy at Mona og Yvonne tok dere godt i mot.Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Kjempemorsom opplevelse! Isriket var veldig gøy, morsomme utfordringer. Simen er en veldig god vert :)

Takk, 54b1n4

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Simen er fantastisk. Hjertelig velkommen tilbake! :D