Fantastisk❤️

Det var veldig gøy. Vi tok mental sykehuset og ansattene var veldig hyggelige. Vi takker for at de... les mer

Anmeldt i går
Iman_pink
Super familie aktivitet

Kjempegøy familie aktivitet. Alle kunne bidra til å løse oppgavene, og når vi stod stille fikk vi... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Christina E
Les alle 1 589 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
75 anmeldelser
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

sykt morsomt og utrolig hyggelige ansatte ! Yvonne og Simen gjore dette til en super bra opplevelse!

Takk, IneO17
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei Ine! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Yvonne og Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi er superfornøyde! Vi har prøvd ganske mange escaperooms tidligere, men isriket er noe av det beste vi har vært borti! Mona var en utrolig flink game master, omVi kom tilbake neste dag for enda et rom, anbefales på det sterkeste!

Takk, n0ras_rh0ltj

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2021

Har tidligere prøvd ulike escape games på andre lokasjoner, men må si at dere kommer best ut! Hadde en artig kveld, med supre gamemastere, Yvonne og Mona, som fikk oss til å føle oss godt ivaretatt og var til god hjelp. Pluss et fint og moderne lokale også!

Takk, Suh_Tran19

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at dere ble godt ivaretatt av Yvonne og Mona. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2021

Det var spennende og skummelt men utrolig gøy.

De som jobbet var flinke og hyggelige.

Vi må tilbake ved en ny mulighet.

Takk, Footprints703417

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Var på ondskapens hus, veldig gøy (og litt skummelt)! Våre gamemastere var Mona og Yvonne, veldig flinke! Anbefales virkelig.

Takk, MaleneD2

Hei Malene ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så gøy at Mona og Yvonne tok dere godt i mot.Hjertelig velkommen tilbake! :D