Anbefales!

Hadde teambuilding med jobbet og alle storkoste seg! To fantastiske ansatte som heter Nikolas og... les mer

Anmeldt i går
amandajE5755DZ
Onskapens hus!

Veldig morsomt med ondskapens hus. Jentene hylte så vi blør i ørene 😂 Simen var en flink... les mer

Anmeldt i går
315mariuss
Kløfta, Norge
Les alle 1 447 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Veldig bra! Intuitivt og god hjelp! HEIDI var til veldig god hjelp! Vi prøvde isriket som var fylt med Davinci type problemer

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, 686pellee
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

sykt morsomt og utrolig hyggelige ansatte ! Yvonne og Simen gjore dette til en super bra opplevelse!

Takk, IneO17
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei Ine! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Yvonne og Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi er superfornøyde! Vi har prøvd ganske mange escaperooms tidligere, men isriket er noe av det beste vi har vært borti! Mona var en utrolig flink game master, omVi kom tilbake neste dag for enda et rom, anbefales på det sterkeste!

Takk, n0ras_rh0ltj

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2021

Har tidligere prøvd ulike escape games på andre lokasjoner, men må si at dere kommer best ut! Hadde en artig kveld, med supre gamemastere, Yvonne og Mona, som fikk oss til å føle oss godt ivaretatt og var til god hjelp. Pluss et fint og moderne lokale også!

Takk, Suh_Tran19

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at dere ble godt ivaretatt av Yvonne og Mona. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2021

Det var spennende og skummelt men utrolig gøy.

De som jobbet var flinke og hyggelige.

Vi må tilbake ved en ny mulighet.

Takk, Footprints703417

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D