Anbefales!

Veldig bra opplevelse på escaperoom! Anbefales virkelig! Gøy familieaktivitet. Tusen takk til Anna... les mer

Anmeldt i dag
H1140SAnorak
Genialt!

Gutt på 17, med mor, stefar og tante. Ble utrolig gøy, alle fikk løst oppgaver og de fleste av... les mer

Anmeldt i går
sofies1965
Les alle 1 463 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
65 anmeldelser
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Simen hadde et godt opplegg og førte oss gjennom Ville Vesten.

Første gang jeg prøvde det!

Anbefales veldig sterkt

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, martintP2252SL
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Veldig bra! Intuitivt og god hjelp! HEIDI var til veldig god hjelp! Vi prøvde isriket som var fylt med Davinci type problemer

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, 686pellee
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

sykt morsomt og utrolig hyggelige ansatte ! Yvonne og Simen gjore dette til en super bra opplevelse!

Takk, IneO17
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei Ine! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Yvonne og Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi er superfornøyde! Vi har prøvd ganske mange escaperooms tidligere, men isriket er noe av det beste vi har vært borti! Mona var en utrolig flink game master, omVi kom tilbake neste dag for enda et rom, anbefales på det sterkeste!

Takk, n0ras_rh0ltj

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. august 2021

Har tidligere prøvd ulike escape games på andre lokasjoner, men må si at dere kommer best ut! Hadde en artig kveld, med supre gamemastere, Yvonne og Mona, som fikk oss til å føle oss godt ivaretatt og var til god hjelp. Pluss et fint og moderne lokale også!

Takk, Suh_Tran19

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at dere ble godt ivaretatt av Yvonne og Mona. Hjertelig velkommen tilbake! :D