Ondskapens hus

Vi valgte ondskapens hus, dette var veldig gøy, skummelt, utfordrende og spennende. Vi var fem... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Kaia J
Skummelt men vanskelig escape room

Shout out til Marianne for en utrolig bra tid på escape room. Var på mentalsykehuset og ble skremt... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Benjamin E
Les alle 2 299 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
Oslo Discovery Tour
155 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 2 600,00
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Hadde en helt fantastisk opplevelse med ville vesten på the escape games med kjæreste og venner. Simen var en helt suveren gamemaster!!

Takk, Seaside00011108252
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at flotte Simen var en suveren gamemaster. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Simen hadde et godt opplegg og førte oss gjennom Ville Vesten.

Første gang jeg prøvde det!

Anbefales veldig sterkt

Takk, martintP2252SL

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Veldig bra! Intuitivt og god hjelp! HEIDI var til veldig god hjelp! Vi prøvde isriket som var fylt med Davinci type problemer

Takk, 686pellee
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

sykt morsomt og utrolig hyggelige ansatte ! Yvonne og Simen gjore dette til en super bra opplevelse!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, IneO17
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei Ine! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Yvonne og Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi er superfornøyde! Vi har prøvd ganske mange escaperooms tidligere, men isriket er noe av det beste vi har vært borti! Mona var en utrolig flink game master, omVi kom tilbake neste dag for enda et rom, anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, n0ras_rh0ltj

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Mona tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D