Team-building

Vi takker (Cristina, Mona og Anna) for en hyggelig team-building opplevelse, dette var en gøy... les mer

Anmeldt i går
hogneb2022
Gøy

Hei! HR gjengen til foodora hadde en utrolig fin opplevelse hos dere i dag. Må nevne at både Anna... les mer

Anmeldt i går
561malenet
Les alle 1 444 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, verdt hver eneste krone! Gøye oppgaver, god forklaring før oppstart, kule rekvisitter og veldig bra helhetlig opplevelse på alle måter.

Takk, Oyvind752
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Hei Øyvind ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Hadde en helt fantastisk opplevelse med ville vesten på the escape games med kjæreste og venner. Simen var en helt suveren gamemaster!!

Takk, Seaside00011108252

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at flotte Simen var en suveren gamemaster. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Simen hadde et godt opplegg og førte oss gjennom Ville Vesten.

Første gang jeg prøvde det!

Anbefales veldig sterkt

Takk, martintP2252SL

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Veldig bra! Intuitivt og god hjelp! HEIDI var til veldig god hjelp! Vi prøvde isriket som var fylt med Davinci type problemer

Takk, 686pellee
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

sykt morsomt og utrolig hyggelige ansatte ! Yvonne og Simen gjore dette til en super bra opplevelse!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, IneO17
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei Ine! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Yvonne og Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D