Skremmende

Ritualet var veldig kult og jeg likte den skumle stemningen som hadde blitt lagd. Simen og Heidi... les mer

Anmeldt i går
h_konb352
Fun and scary times

Samarbeidet var morsomt. Ritualet var spennende. Simen var gamemaster og ga oss hint da vi var sto... les mer

Anmeldt i går
ericjP7424ND
Les alle 1 461 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Dette var utrolig artig! Spennende og utfordrende rom (Ondskapens hus) og veldig hyggelig personale. Tusen takk til gamemaster Andrea for et supert vertskap. Vi kommer tilbake!

Takk, Passenger61965518329
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Andrea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Utrolig artig å spille Isriket! Supert for vennegjenger! Veldig verdt å prøve. Gamemaster Heidi var så flink!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 726simeng

Hei Simen ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, verdt hver eneste krone! Gøye oppgaver, god forklaring før oppstart, kule rekvisitter og veldig bra helhetlig opplevelse på alle måter.

Takk, Oyvind752
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Hei Øyvind ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Hadde en helt fantastisk opplevelse med ville vesten på the escape games med kjæreste og venner. Simen var en helt suveren gamemaster!!

Takk, Seaside00011108252

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at flotte Simen var en suveren gamemaster. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Simen hadde et godt opplegg og førte oss gjennom Ville Vesten.

Første gang jeg prøvde det!

Anbefales veldig sterkt

Takk, martintP2252SL

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D