Morsom opplevelse

Var en veldig morsom opplevelse med venner, anbefales sterkt! Spesielt takk til Siri som tok oss... les mer

Anmeldt i går
Ingri B
Veldig gøy og spennende og litt skummelt

:):):):) Veldig gøy og spennende og litt skummelt. Nicolas var superhyggelig og en bra... les mer

Anmeldt 4 dager siden
758noral
Les alle 1 442 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Gamemaster Simen veldig bra!
Sykt gøy å være med på det! Skrekkrommet er imponerende! Anbefaler det til neste

Takk, V8686MAmarcust
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at simen tok dere godt i mot! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Game assistant Simen var veldig hyggelig. Skummelt og veldig gøy. Litt vanskelig men utrolig gøy. :)

Takk, lisabG7487LI

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Dette var utrolig artig! Spennende og utfordrende rom (Ondskapens hus) og veldig hyggelig personale. Tusen takk til gamemaster Andrea for et supert vertskap. Vi kommer tilbake!

Takk, Passenger61965518329

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Andrea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Utrolig artig å spille Isriket! Supert for vennegjenger! Veldig verdt å prøve. Gamemaster Heidi var så flink!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 726simeng

Hei Simen ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, verdt hver eneste krone! Gøye oppgaver, god forklaring før oppstart, kule rekvisitter og veldig bra helhetlig opplevelse på alle måter.

Takk, Oyvind752
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Hei Øyvind ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D