Veldig gøy og spennende og litt skummelt

:):):):) Veldig gøy og spennende og litt skummelt. Nicolas var superhyggelig og en bra... les mer

Anmeldt i dag
758noral
Gøy for hele familien

Topp lørdagsunderholdning for familien. Vi tok Ubåten og klarte det akkurat før tiden gikk ut med... les mer

Anmeldt i dag
torstd
Oslo, Norge
Les alle 1 441 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Kjempegøy i Ville Vesten i dag. Fint dekorert, ble dratt inn i villeste vesten.
Takk til gamemaster Heidi som loset og gjennom rommet på mesterlig vis.

Takk, Verdalsveitja
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Gamemaster Simen veldig bra!
Sykt gøy å være med på det! Skrekkrommet er imponerende! Anbefaler det til neste

Takk, V8686MAmarcust

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at simen tok dere godt i mot! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Game assistant Simen var veldig hyggelig. Skummelt og veldig gøy. Litt vanskelig men utrolig gøy. :)

Takk, lisabG7487LI

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Simen tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Dette var utrolig artig! Spennende og utfordrende rom (Ondskapens hus) og veldig hyggelig personale. Tusen takk til gamemaster Andrea for et supert vertskap. Vi kommer tilbake!

Takk, Passenger61965518329

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Andrea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Utrolig artig å spille Isriket! Supert for vennegjenger! Veldig verdt å prøve. Gamemaster Heidi var så flink!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 726simeng

Hei Simen ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D