Gøy

Hei! HR gjengen til foodora hadde en utrolig fin opplevelse hos dere i dag. Må nevne at både Anna... les mer

Anmeldt i dag
561malenet
Morsom opplevelse

Var en veldig morsom opplevelse med venner, anbefales sterkt! Spesielt takk til Siri som tok oss... les mer

Anmeldt i går
Ingri B
Les alle 1 443 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde en kjempehyggelig og morsom kveld på Escape Games hvor vi var en vennegjeng som konkurrerte mot hverandre - takk til Lilly og Heidi som var våre game masters!

Takk, Garpenholtz
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lilly og Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Hadde en kjempegod opplevelse og kan trygt anbefale The Escape Games!! God service fra de ansatte og flotte lokaler.

Takk, 934mortenp

Hei Morten ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot. Det var spennende oppgaver for alle. Det var en kul måte å feire bursdagen sin på.

Takk, MelissaA2700
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei Melissa ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Kjempegøy i Ville Vesten i dag. Fint dekorert, ble dratt inn i villeste vesten.
Takk til gamemaster Heidi som loset og gjennom rommet på mesterlig vis.

Takk, Verdalsveitja

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Flott at Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Gamemaster Simen veldig bra!
Sykt gøy å være med på det! Skrekkrommet er imponerende! Anbefaler det til neste

Takk, V8686MAmarcust

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at simen tok dere godt i mot! Hjertelig velkommen tilbake! :D