Anbefales!

Hadde teambuilding med jobbet og alle storkoste seg! To fantastiske ansatte som heter Nikolas og... les mer

Anmeldt i går
amandajE5755DZ
Onskapens hus!

Veldig morsomt med ondskapens hus. Jentene hylte så vi blør i ørene 😂 Simen var en flink... les mer

Anmeldt i går
315mariuss
Kløfta, Norge
Les alle 1 447 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Rommet og Rebecca!!! Veldig bra rom og skummelt. Kanskje det beste vi har vært på. Vi er så fornøyde!

Takk, Synnoveee
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Rebecca tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Hadde en helt super opplevelse med familien! Dro og feiret bursdag og alle koset seg veldig! Anbefales på det sterkeste! Pluss for veldig freshe lokaletær i Kirkegata

Takk, Edel Pauline T

Hei Edel ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde en kjempehyggelig og morsom kveld på Escape Games hvor vi var en vennegjeng som konkurrerte mot hverandre - takk til Lilly og Heidi som var våre game masters!

Takk, Garpenholtz
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lilly og Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Hadde en kjempegod opplevelse og kan trygt anbefale The Escape Games!! God service fra de ansatte og flotte lokaler.

Takk, 934mortenp

Hei Morten ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot. Det var spennende oppgaver for alle. Det var en kul måte å feire bursdagen sin på.

Takk, MelissaA2700
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei Melissa ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D