Genialt!

Gutt på 17, med mor, stefar og tante. Ble utrolig gøy, alle fikk løst oppgaver og de fleste av... les mer

Anmeldt i går
sofies1965
Skremmende

Ritualet var veldig kult og jeg likte den skumle stemningen som hadde blitt lagd. Simen og Heidi... les mer

Anmeldt 2 dager siden
h_konb352
Les alle 1 462 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
65 anmeldelser
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

For en opplevelse! Spennende, utfordrende og utrolig gøy! Jeg spilte ville vesten og er veldig fornøyd med opplevelsen. God service og veiledning underveis:) Anbefales virkelig til alle!

Takk, hannabra
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2021

Hei Hanna! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Rommet og Rebecca!!! Veldig bra rom og skummelt. Kanskje det beste vi har vært på. Vi er så fornøyde!

Takk, Synnoveee

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Rebecca tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Hadde en helt super opplevelse med familien! Dro og feiret bursdag og alle koset seg veldig! Anbefales på det sterkeste! Pluss for veldig freshe lokaletær i Kirkegata

Takk, Edel Pauline T

Hei Edel ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde en kjempehyggelig og morsom kveld på Escape Games hvor vi var en vennegjeng som konkurrerte mot hverandre - takk til Lilly og Heidi som var våre game masters!

Takk, Garpenholtz
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lilly og Heidi tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Hadde en kjempegod opplevelse og kan trygt anbefale The Escape Games!! God service fra de ansatte og flotte lokaler.

Takk, 934mortenp

Hei Morten ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D