Super familie aktivitet

Kjempegøy familie aktivitet. Alle kunne bidra til å løse oppgavene, og når vi stod stille fikk vi... les mer

Anmeldt i går
Christina E
Veldig bra!

Kan absolutt anbefale The Escape Games. Fine lokaler, artig utfordring og hyggelige verter. Takk... les mer

Anmeldt 4 dager siden
628gmn
Les alle 1 587 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
75 anmeldelser
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Lea ga meg hjerteinfarkt! Kjempe bra escape room! Anbefales for alle som vil ha en utfordring med litt adrenalin

Takk, 162theaj
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2021

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Lea tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Veldig gøy og skummelt rom, passe vanskelighetsgrad. Lea var en fantastisk host, veldig hyggelig og flink.

Takk, Fridau123

Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Lea var en super host!! Veldig skummelt Veldig skummelt rom! Lea ha meg hjerteinfarkt supert rom!!

Takk, MajaE76

Hei Maja! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Bra Lea var en fantastisk host! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Utrolig gøyale og utfordrende rom! Har forsøkt både mentalsykehuset og ondskapens hus. Sistnevnte var nok favoritten! Rommene er utrolig bra laget og de ansatte er så hyggelige! Kommer helt klart tilbake og håper på flere skremmende rom i fremtiden!

Takk, karoline_hub

Hei Karoline! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

For en opplevelse! Spennende, utfordrende og utrolig gøy! Jeg spilte ville vesten og er veldig fornøyd med opplevelsen. God service og veiledning underveis:) Anbefales virkelig til alle!

Takk, hannabra

Hei Hanna! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D