Veldig fornøyd

Ville Vesten passet perfekt meg og mine to jenter på 7 og 10 år. Spennende og passe vanskelige... les mer

Anmeldt i går
cathrineg316
Kjempe gøy

Det var kjempegøy og Solveig var kjempe snill og veldig hjelpsom gi henne bonus eller noe😊 jeg er... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Eliah B
Les alle 2 248 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 450,00
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 950,00
Anmeldt 28. juli 2022 via mobile enheter

Topp stemning med isriket! Gode propps og veldig hyggelig game master Nikolas, anbefales! Veldig bra med ikke for mye hint.

Takk, jon andré t
andreatelle, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2022

Hei Jon Andrè! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Veldig artig rom, utmerket veiledning fra vert Nikolas. Alt rent og ryddigog on-time. vi tok Ville Vesten og nailet den greitt 👍 vi kommer tilbake!

Takk, Kristin G

Hei Kristin! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Nikolas tok dere så godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Veldig gøy og utfordrende!! Nicholas var en god game vert. Gode og utfordrende oppgaver som krevdes godt samarbeid

Takk, christofferaas

Hei Christoffer! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Nicholas tok dere god i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Nikolas er en veldig godtgamemaster forklarte spille velfig bra. Han viste veldig bra hva man ikke skal gjøre å gjøre

Takk, christianaG3154FT

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Fantastisk at Nikolas var til god hjelp! Hjertelig velkommen tilbake! :D

Anmeldt 26. juli 2022 via mobile enheter

Var innom Escape Games for første gang og prøvde rommet "Skrekkens hus". For et vanvittig bra rom med herlige jumpscares - har prøvd flere escaperoom tidligere, men sjelden jeg har følt et såpass rush som det vi gjorde her. Gamemasteren vår William gjorde en super jobb! Godt utført rom estetisk sett, og kreative oppgaver - anbefales!

To dager senere var vi innom Ubåt rommet, kult konsept men ikke like utfordrende som Skrekkens hus, så gikk litt fort. Men absolutt et rom å anbefale til nybegynnere eller de med barn :) Gamemasteren vår for dette rommet var Heidi, som møtte oss med et stort smil og var veldig hyggelig!
Vi gleder oss til å prøve flere av rommene til Escape Games nestegang vi er i Oslo!

Takk, HiighGround
TheEscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2022

Hei ! Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss! :) Så fantastisk at både Heidi og William tok dere godt i mot. Hjertelig velkommen tilbake! :D