Veldig gøy, anbefales!

Ville vesten passet perfekt for familie med to jenter på 10 og 13 år. Topp underholdning for store... les mer

Anmeldt i går
Kjersti H
Anbefales!

Kjempegøy! Både spennende, passe vanskelige oppgaver og kule konsepter. I tillegg hyggelige... les mer

Anmeldt i går
Ragnhild B
Les alle 2 251 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 450,00
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 950,00
Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Kjempegøy og helt perfekt skummelt i «Ondskapens hus»! Anbefaler på det sterkeste! Mona var kjempefin gamemaster og guidet en litt skvetten gjeng gjennom denne spooky tirsdagskvelden☺️☺️

Takk, 482anettes
The Escape Game... O, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2022

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Mona tok dere godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Ondskapens hus var ypperlig og supergøy! Mona skapte spennende og hjelpsom atmosfære! Full score! Kommer tilbake!!

Takk, W4179KZthomasg

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, of for at Mona tok dere godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Veldig gøy, og ganske så skummelt! Gamemaster Mona ledet oss flott igjennom! Vil gjerne prøve de andre rommene!

Takk, De_kristus

Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Spilte ondskapens hus, veldig god opplevelse! Mona var en kjempebra og tydelig game-master! Anbefales på det sterkeste

Takk, noraaO3365HM

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og at Mona tok dere godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Vi var fire personer i AI-rommet, og vi storkoste oss! Utrolig bra laget, fancy rom, veldig spennende og varierte oppgaver - og ikke minst, tipp topp game mastere. Kommer garantert tilbake for å prøve flere rom neste gang jeg er i Oslo. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2022
Takk, Cathrine L
The Escape Game... O, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2022

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og med våre gamemastere!
Hjertelig velkommen tilbake :)