Veldig gøy, anbefales!

Ville vesten passet perfekt for familie med to jenter på 10 og 13 år. Topp underholdning for store... les mer

Anmeldt i går
Kjersti H
Anbefales!

Kjempegøy! Både spennende, passe vanskelige oppgaver og kule konsepter. I tillegg hyggelige... les mer

Anmeldt i går
Ragnhild B
Les alle 2 251 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 450,00
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 950,00
Anmeldt 6. august 2022 via mobile enheter

Bra opplegg - vi var fire stk som tok ondskapens hus, passe skummelt og vanskelig - men gjennomførbart for mannen på gata! Veldig god service fra de som jobber der - takk Mona(!)👌🏻 og generelt en awesome opplevelse! Anbefales!

Takk, inglan19
The Escape Game... O, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2022

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og at Mona tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 6. august 2022 via mobile enheter

Spennende og gøy opplevelse med skumle innslag. Nivået var utfordrende for alle deltagere. Vi gjennomførte Ondskapens Hus. Anbefales 👌🏻
Takk til Mona som var gamemaster for oss 🥳

Takk, andersholm89

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Mona tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 6. august 2022 via mobile enheter

Vi valgte å kjøre gjennom ondskapens hus med Mona som game master, og det anbefales virkelig på det sterkeste. Vi var 4 stykker og det var helt perfekt for dette rommet. Mona gjorde opplevelsen vår bra!

Takk, dannykB4140SP

Anmeldt 5. august 2022 via mobile enheter

Det var en berikende opplevelse. Vår vert Mona var super snill, og utrolig flink til å gi gode råd. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Yusrali

Anmeldt 5. august 2022 via mobile enheter

Bra opplevelse, og gode forklaringer fra gamemasteren Mona. Rommet var ikke for enkelt og ikke for vanskelig.

Takk, taralA5753BF