Takk for besøket, anbefales!

Kjempegøy! Veldig god opplevelse, veldig positiv velkomst. Utrolig hyggelige folk vil sende en stor... les mer

Anmeldt i går
Kathrine N
Slay Heidi

Var å spilte ubåt og var veldig fornøyd med vår opplevelse både med rommet og med vår gamemaster... les mer

Anmeldt i går
Curiosity30444270313
Les alle 2 240 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 450,00
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 950,00
Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Escape rommet var veldig morsomt og litt skummelt, men det var forventa:) Ansatte Mona var veldig hyggelig og behjelpelig.

Takk, Coastal30087773957
The Escape Game... O, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2022

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Mona tok så godt imot dere. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Gjennomførte rommet Ondskapens hus, med familiens 3 tenåringer. Oppgavene var kreative og godt laget. En god dose skremmemomenter og interaktive effekter gjorde det til en hærlig skummel opplevelse. Masse spenning og morro for penga! Ideelt for voksne og større barn som liker horror! Verten Mona var flink, og forklarte godt før vi startet.

Takk, MaritB51

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Mona tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale, ble møtt av Mona som forklarte oss i detalj hva opplevelsen handlet lm, slik at vi var sikre på hva vi skulle gjøre. Kvaliteten på rommet var helt topp, mange ledetråder og måtte løses, og det var opptil 4 rom i ett spill.
Det er selvfølgelig ganske dyrt, savnet en type rabatt for antall deltagere (vi var 5 stk, og måtte betale 350kr per person)

Takk, andrea b

Hei!
Vi har rabatter som gjelder for f.eks barn eller studenter, sjekk gjerne nettsiden vår for mer info!

Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

veldig bra laget spill med flinke game mastere (William)! En gøy opplevelse jeg absolutt vil annbefale videre.

Takk, 319lineas

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at William tok så godt imot dere. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 8. august 2022

Utrolig morsom opplevelse. Vi valgte ondskapens hus og det var nokså skummelt. Vår game master William gjorde en god jobb. Dette blir jeg definitivt å gjøre igjen.

Takk, maja123lockert