Beste aktiviteten jeg boen gang har opplevd i oslo

Vsr veldig gøy! Maria hjalp oss og vi følte oss konger. Så dette er noe jeg anbefaler alle å gjøre... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Moeez K
Super aktivitet med venner!

Vi var 4 venner på The Escape Games v/ kirkegata 20, og var utrolig fornøyd med vår opplevelse... les mer

Anmeldt 4 dager siden
tonjer117
Pjescana Uvala, Kroatia
Les alle 2 235 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 450,00
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 950,00
Anmeldt 28. august 2022 via mobile enheter

Veldig morsomt og spennende på Isriket-rommet! Mange tekniske oppgaver med masse lys og effekter! Veldig kult interiør på rommet også! Takk for alle tips fra gamemaster Mona! Og takk for en god introduksjon!

Takk, emillud
The Escape Game... O, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2022

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Mona tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 28. august 2022

Veldig gøy, gamemaster William var i tillegg veldig dyktig og informativ, vi klarte opplegget og fikk gode tips om hva annet vi kunne prøve hvis vi ville tilbake senere!

Takk, K-Svae

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at William tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 27. august 2022 via mobile enheter

Heidi var verdens beste game master 🤩🔥
Morsom og utfordrende opplevelse med god service og flotte ansatte

Takk, Y6203PZmartinf
The Escape Game... O, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2022

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Heidi tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 26. august 2022 via mobile enheter

Kunne ønske at det var enda vanskeligere og enda skumlere men ellers var det veldig bra og gøy.
De som hjalp oss var Simen og Liana og de var veldig hyggelige p snakke med

Takk, 670idao

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Simen og Liana tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 20. august 2022 via mobile enheter

Morsom opplevelse i ubåten! Unnagjort på bare 28 minutter, skulle ønske det varte lenger. Veldig gøy! Takk til verten Heidi for en fin opplevelse😄

Takk, martinmN83DG