Gudfaren

Kjempemoro!! Tok mafiarommet, Gudfaren og var sykt artig, bra utfordring og kjempeartige oppgaver... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Tina S
Perfekt !

Kjempe gøy ! Vi hadde Elliot som ga oss kjempe bra service og oppfølging ! God på tid, følger oss... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Thonje S
Les alle 2 370 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
178 anmeldelser
Anmeldt 2. september 2022 via mobile enheter

Ekstrem finnoppelvelse med venner. Klarte oss fint gjennom ondskapens hus. Liana var en fantastisk gamemaster!😎

Dato for opplevelse: september 2022
Takk, W8966ONandreas_
EscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2022

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Liana tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 1. september 2022 via mobile enheter

Veldig gøy teambulding med jobben! Og gøy og nesten sette rekord på rommet!
Og Hanna og Mona var gode verter😄

Dato for opplevelse: september 2022
Takk, 391signe_

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Mona og Hanna tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake, kanskje dere tar en rekord neste gang, vi har troen!

Anmeldt 31. august 2022 via mobile enheter

Veldig morsom opplevelse, William var utmerket game master og ga oss gode hint når vi utfordret isriket og reddet menneskeheten.

Takk, Ludvik H

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde det morsomt med å redde verden hos oss, og for at William tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 28. august 2022 via mobile enheter

Veldig morsomt og spennende på Isriket-rommet! Mange tekniske oppgaver med masse lys og effekter! Veldig kult interiør på rommet også! Takk for alle tips fra gamemaster Mona! Og takk for en god introduksjon!

Takk, emillud
The Escape Game... O, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2022

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Mona tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 28. august 2022

Veldig gøy, gamemaster William var i tillegg veldig dyktig og informativ, vi klarte opplegget og fikk gode tips om hva annet vi kunne prøve hvis vi ville tilbake senere!

Takk, K-Svae

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at William tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)