Familiemoro på Ville vest ekspressen

Vi spilte «Ville vest ekspressen» som familie og var imponert over rommet - flott laget! Vi er mest... les mer

Anmeldt i går
xness2022
Alt er så bra gjennomført

Helt fantastisk opplevelse, anbefaler alle å ta en tur. Veldig hyggelige ansatte, store rom og alt... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Dag Anders K
Les alle 2 253 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 265,00
fra kr 450,00
Oslo Discovery Tour
146 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 1 950,00
Anmeldt 2. september 2022 via mobile enheter

Beste escape room i Oslo!! Så mange kule og morsomme rom🥳 William var også en veldig bra game-master. Anbefales på det varmeste!

Takk, martinen878
EscapeGamesOslo, Manager på The Escape Games, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2022

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at William tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 2. september 2022 via mobile enheter

Veldig gøy med bra rom! Hyggelig game master (Nicolas) Spilte igjennom Vill vill vest rommet med familien😃

Takk, johannesthors

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Nikolas tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Great Success form us. Lianna was a great hoast

Vet ikke hvor mange ord dere vil men it was great dedd

Takk, Justnilz

Hi!
Thank you so much for taking time to write a review! We are happy to hear that you had fun and that Liana helped create a great experience for you. We hope you want to try more of our games!
Welcome back another time! :)

Best regards,
The Escape Games-team

Anmeldt 2. september 2022 via mobile enheter

Ekstrem finnoppelvelse med venner. Klarte oss fint gjennom ondskapens hus. Liana var en fantastisk gamemaster!😎

Takk, W8966ONandreas_

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Liana tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 1. september 2022 via mobile enheter

Veldig gøy teambulding med jobben! Og gøy og nesten sette rekord på rommet!
Og Hanna og Mona var gode verter😄

Takk, 391signe_

Hei!
Tusen takk for anmeldelsen! Vi er veldig glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss, og for at Mona og Hanna tok dere så godt imot. Hjertelig velkommen tilbake, kanskje dere tar en rekord neste gang, vi har troen!