“Wow! Så god mat”
Anmeldelse av Freddy Fuego Burrito Bar

Freddy Fuego Burrito Bar
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Etter ti år i vakre Noreg er forventingane hjå meg lave. Så eg var overlukkeleg da eg kom inn her. Svolten var eg au. Maten var som lovet på nettsida - fersk, håndlaga og kjempegodt. Salsa verde var passe sterk - det varmet men brant ikkje. Og riktig fersk guacamole Hyggeleg betjening også. Anbefalast!

1  Takk, Ingrid H

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Prøvde dette stedet for første gang. Hyggelig betjening, gode burritoer og barnestol til dattra vår. Kommer gjerne igjen

1  Takk, camillabeddari
Anmeldt 2. september 2018

Maten var veldig god. God service der de lar deg smake på sausene for å tilpasse maten til ditt behov så det ikke blir for sterkt, og kommer med anbefalinger om gode kombinasjoner!

Takk, Yolo_321
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Tex Mex Burrito av beste merke, dette er Slow Street food, svinekjøtt stekt over natta osv. Masse mat, lite, men kult ølutvalg, pluss enkle effektive lokaler.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 418christenr
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Utruleg gode burritos med vanvittig saftig kjøtt! Vi bestilte to ulike typar og var veldig fornøgde begge to! Beste «gatekjøkkenmat» eg har smakt på lenge! Kjem gjerne tilbake!!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, RBN41

Reisende som så på Freddy Fuego Burrito Bar, så også på

Har du vært i Freddy Fuego Burrito Bar? Del dine erfaringer!