“Burrito box”

Freddy Fuego Burrito Bar, Hausmanns Gate
Anmeldt 14. november 2018

Elsker deres burrito box hjem på døren. Blir ikke bedre. Her er det deilig og saftig kjøtt, guacamole, salsa og alt annet man trenger.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lowenan

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Etter ti år i vakre Noreg er forventingane hjå meg lave. Så eg var overlukkeleg da eg kom inn her. Svolten var eg au. Maten var som lovet på nettsida - fersk, håndlaga og kjempegodt. Salsa verde var passe sterk - det varmet men brant ikkje. Og riktig fersk guacamole Hyggeleg betjening også. Anbefalast!

1  Takk, Ingrid H
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Prøvde dette stedet for første gang. Hyggelig betjening, gode burritoer og barnestol til dattra vår. Kommer gjerne igjen

Takk, camillabeddari
Anmeldt 2. september 2018

Maten var veldig god. God service der de lar deg smake på sausene for å tilpasse maten til ditt behov så det ikke blir for sterkt, og kommer med anbefalinger om gode kombinasjoner!

Takk, Yolo_321
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Tex Mex Burrito av beste merke, dette er Slow Street food, svinekjøtt stekt over natta osv. Masse mat, lite, men kult ølutvalg, pluss enkle effektive lokaler.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 418christenr

Reisende som så på Freddy Fuego Burrito Bar, Hausmanns Gate, så også på

Har du vært i Freddy Fuego Burrito Bar, Hausmanns Gate? Del dine erfaringer!