“Mye for pengene!”
Anmeldelse av Freddy Fuego Burrito Bar

Freddy Fuego Burrito Bar
Anmeldt 5. januar 2019

Det eneste jeg har smakt fra Freddy er burritoen - men den er utrolig god! Prisen er også OK, og de som står bak disken er hyggelige. Anbefales!

Takk, 659malinr

1923 av 535 anmeldelser

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Kjempegodt! Masse mat! Mett i timesvis. Lite sted men koselig. Spiste en classico, uten ris med guacamole.

Takk, robyna258
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

God, rask, fersk mat og hyggelig betjening. Mye for pengene. Mange valgmuligheter. Fin beliggenhet. Anbefales!

1  Takk, 270synneh
Anmeldt 14. november 2018

Elsker deres burrito box hjem på døren. Blir ikke bedre. Her er det deilig og saftig kjøtt, guacamole, salsa og alt annet man trenger.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Anders L
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Etter ti år i vakre Noreg er forventingane hjå meg lave. Så eg var overlukkeleg da eg kom inn her. Svolten var eg au. Maten var som lovet på nettsida - fersk, håndlaga og kjempegodt. Salsa verde var passe sterk - det varmet men brant ikkje. Og riktig fersk guacamole Hyggeleg betjening også. Anbefalast!

1  Takk, Ingrid H

Reisende som så på Freddy Fuego Burrito Bar, så også på

Har du vært i Freddy Fuego Burrito Bar? Del dine erfaringer!