“God mat, men ikke veldig hyggelig”
Anmeldelse av Miss Gin

Miss Gin
Få mat levert
Anmeldt 18. juli 2020

Valget falt på Miss Gin fordi jeg hadde lyst på vietnamesiske baguetter som jeg ikke finner i Bergen, og fordi stedet gir gode eurobonuspoeng.

Baguetten var god, men servicen var dårlig. Så enkelt kan det oppsummeres.

1  Takk, Leif55

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Frisk, sterk og utsøkt street food! Ble oppriktig overrasket over hvor bra dette smakte! Nydelig! Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, josteing455
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Vi var innom for å få noe kjapt. Gode sommerruller. Spennende utvalg i vietnamesisk streetfood. Stikker gjerne innom neste gang jeg er i området og vil ha noe kjapt og enkelt.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, pst-norway
Anmeldt 29. juni 2018

rask, enkel , og hyggelig betjening, spiced pork bahn mi-en er absolutt verdt å prøve :) perfekt ta med i parken-mat

Dato for besøk: juni 2018
Takk, tdme2018
Anmeldt 1. juni 2018 via mobile enheter

Oslo’s beste og sterkeste baguette! Vietnamesisk street food som smaker godt! Spist her flere ganger og det er alltid godt

Dato for besøk: juni 2018
Takk, snekkerseb

Reisende som så på Miss Gin, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Miss Gin? Del dine erfaringer!