“Kjøpe bruktskatt.”
Anmeldelse av Retrolykke kaffebar

Retrolykke kaffebar
Vurdert som nr. 18 av 73 Kaffe og te i Oslo
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Skulle bare innom og hente et forkle jeg hadde kjøpt. Hadde med meg jentene mine. Vi gikk fra en travel gate inn i et univers der minnene av bestemor, lukten av vafler, detaljer og skatter fra fordums tider og trivelige folk fikk oss til å stoppe opp og kose oss. Barna ville ikke gå derfra og jeg skal garantert tilbake.

1  Takk, 307ceciliem

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

burger med hele av tilbehør, hyggelig betjening som var serviceminded selv om han var alene på jobb og det var mange kunder.

Takk, larsj898
Anmeldt 29. mai 2018

For oss som liker retro og nystekte vafler, så er dette et trivelig sted. Litt trangt kanskje, men det er en del av sjarmen det også. Blide folk som arbeider der.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Trondheimsdama
Anmeldt 13. juli 2017

Et sted med respateksbord og fargerike stoler, hvor du får god kaffe og noe å spise. Jeg fikk en smakfull vaffel med smør og brunost. Mye morsomt i hyllene og på veggene. Kjøkkenting fra 1950-1970 tallet, sigøynerpiker, gamle lamper og vintageklær .

En veldig hyggelig jente bak disken som stortrives i jobben og elsker denne stilen.
Jeg kommer gjerne tilbake :-)!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Helena M
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Retrolykke er en sjarmerende kafé, sentralt beliggende på Løkka like ved Olaf Ryes plass. Innredningen stammer tilbake fra 60- og 70-tallet, og i bruktbutikken kan du finne bortgjemte skatter som kjøkkenutstyr, klær og tapet med store print. Det serveres god kaffe og et lite utvalg av kaker og kjeks. Imøtekommende og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, veronsc

Reisende som så på Retrolykke kaffebar, så også på

Har du vært i Retrolykke kaffebar? Del dine erfaringer!