Norges beste par 3 bane

Groruddalen golfklubb gir alle golfere en tøff utfordring m par 3 hull fra 100 - 230 meter Super... les mer

Anmeldt 30. august 2017
Ingar N
Oslo, Norge
Ypperlig 9-hulls bane!

Anmeldt 21. oktober 2016
jans0der
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Super bane

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Ingar N
Anmeldt 21. oktober 2016

Har spilt her noen ganger, og liker atmosfæren blant spillerne, området- og baneforholdene. Super 9-hulls treningsbane, som egentlig gir deg en fullkommen golfopplevelse. Hyggelige drivere, treningsområde, og god parkering. Anbefales! d:o)

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, jans0der
Anmeldt 6. oktober 2016 via mobile enheter

Når vi kom ned på kroa var det godt å varmt og utegrilling på gang. Buffé og spis så mye du vil for 170 kroner. Dette var en grei pris utfra det varierte tilbudet av forskjellig grillmat. Minuset var at den innkjøpte potetsalat var av den billigste sort med lite poteter og mye majones.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, FrodeWaglen
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Vi spiller på denne banen så ofte vi kan. Fredag er meget bra for da spiller damene gratis. Koselig intim korthullsbane. Perfekt for en kjapp runde.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, bj_rno265