Koselig dag:)

Anmeldt 14. oktober 2017
mariannea190
Minigolf i hyggelige omgivelser

To minigolfanlegg med forskjellig vanskelighetsgrad. Vi valgte den blå som er vanskeligst. Fine... les mer

Anmeldt 27. juni 2017
trondo685
Østlandet, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 6. juli 2021

Har vært her 2 ganger i juni 2021 med barnebarn.
Område er jo koselig, men banene er helt skjeve. Kulene lever sitt eget liv. Verre enn tidligere år
Håper banene blir vatret, i alle fall ikke helle slik de gjør nå.
Vært mye her gjennom 5 siste årene med sønn og barnebarn, og hadde jo håpet dette ble rettet opp under pandemien.
Det vakre stedet fortjener det.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, wenchef2021
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min hadde det kjempe gøy, banene er hverken for lette eller for vanskelige. Veldig god stemning er det også der! Og mange alternativer dersom man blir sulten.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, ida h
Anmeldt 30. august 2018

For en stund tilbake var vi innom her med datteren vår på 6 år som ville prøve minigolf for første gang. Jeg skal innrømme at jeg spiller ikke minigolf hvert år, men denne "banen" et jeg rimelig sikker på ikke har vært vedlikeholdt siden første gang jeg prøvde meg en gang på åttitallet.

Vi tok en runde på "barnebanen", så jeg tar høyde for at "voksenbanen" er i vesentlig bedre forfatning (høyst tvilsomt), men den kan best beskrives som et komplett og gjennomført makkverk av et anlegg. Samtlige baner er skjeve, med skjeve og løse plater, rekvisitter som man skal slå gjennom som er ødelagte, utslagssted som er så skjevt at ballen ruller rett og slett ut, blant annet. Kort fortalt - et elendig anlegg som jeg anbefaler alle om å holde seg langt unna. Her er det helt tydelig at eierne gir totalt blaffen i kundeopplevelsen og er kun opptatte av å få pengene ut av lomma di.

Snakket med jenta som sto i kiosken hvor man betaler for leie og forklarte at jeg følte meg lurt, tatt i betraktning at vi hadde betalt 200 kr(!) for to voksne og ett barn. Hun var tydeligvis ikke forberedt på dette og jeg skjønte at det var like greit å la det gå. Imidlertid kan jeg gjøre andre en tjeneste og oppfordre til å avstå fra å kaste bort penger på sånt som dette. Vi føler oss regelrett lurt og svindlet for 200 kroner.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, Arne Lamo P
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Vi anbefaler på det sterkeste stedet. Super hyggelig betjening, fantastisk sted, morsomt med minigolf, kjempebra mat for alle, tilrettelagt for allergiker. Rikelig med mat, flotte råvarer, vin tips. Har ikke nok ord for hvor flott vi hadde det. Ja, totalt flott opplevelse. Vi kommer tilbake.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, HaugtussaOslo13
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Kost oss veldig på minigolf! Meg og 2 unge tenåringer. En hyggelig ting å gjøre med familie og venner. Banene er litt slitene men har ikke så mye å si når man har det morsomt. Veldig hyggelig personal.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, mariannea190