Anmeldt 13. juli 2017

Her har jeg etterhvert fått en del døgn. Dette hotellet har gode senger og flott bad! Hyggelig personale, og er enkelt og rent. Ikke minst en flott beliggenhet, i forhold til å kose seg i byen. Men frokosten kunne nok etter min smak heves litt.

Romtips: Litt opp, bakgård.
Takk, hildeskovli
Anmeldt 10. juli 2017

Bodde der en langhelg sammen med min sønn, fint opphold. Rene og pene rom. Nylig oppusset hotell, hyggelige omgivelser. Litt tilbaketrukket inngang i en bakgård, som gav en fin rolig atmosfære mot travle KarlJohan.

Takk, Sdy10
Anmeldt 9. juli 2017

Vi trivdes godt selv om rommene var nokså små. Svært sentral beliggenhet, trivelig bakgård og god service veide opp for de små rommene. Anbefales dersom man planlegger storbyferie i Oslo! Vi kommer garantert til å anbefale dette hotellet til venner og familie,og kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, hagevikb
Anmeldt 9. juli 2017

Beliggenheten er super, nærmt det meste...reiste med min sønn på 8 år. Det var god service, spesielt resepsjonen. Smilende og hjelpsomme...spiste bare frokost på hotellet, god mat. Gode senger og rent og ryddig på rommene.

Takk, 930piak
Anmeldt 6. juli 2017

Flott service frå resepsjonspersonalet . Stort pluss for at trøtte far og datter fikk rom kl. 09.00 om morgenen! Rent og fint hotell med veldig sentral belligenhet i Oslo sentrum. God frokost. Anbefalest !

Takk, Arne K