2 personer ser på dette hotellet
    kr 2 640
    kr 2 643
0.6 km fra Comfort Hotel Karl Johan
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 845
0.2 km fra Comfort Hotel Karl Johan
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt på Karl Johan. Med dette må man selvfølgelig regne med at det kan bli noe bråk på kvelden. Men jeg har tidligere bodd på hotellet da uten å oppleve den støyen vi gjorde når vi bodde der denne gangen. Støyen fra bakgården sluttet ikke før 0400 på morgenen, noe som gjorde at det ble lite søvn. Da vi gjorde resepsjonen oppmerksom på dette når vi sjekket ut, fikk vi vite at sånn var det bare. Vi synes som ett minimum at resepsjonen kunne opplyst ved innsjekk at det var fare for mye støy pga lokasjonen til vårt rom.
Frokosten var også svært skuffende. Det ble ikke fylt på verken juice, pålegg eller bakevarer. Det var også veldig lite å velge imellom. Vet at Comfort er ett budget konsept, men andre budget konsepter har en større buffet med mere utvalg.
I tillegg så datt lampen i sengen ut når den skulle skrues på.
Personalet i baren og restauranten var hyggelig. Og lokasjonen er perfekt med nærhet til alt i sentrum.

1  Takk, VeronicaS710
Anmeldt 21. oktober 2018

Her er det absolut ingen ting å klage på.Hyggelig og hjelpsom betjening i alle ledd.Rent og pent på rommet,og som vanlig i choise en fantastisk god frokost.Beliggenheten er jo helt suveren.Her kommer vi garantert tilbake.

Takk, Pero391
Anmeldt 6. oktober 2018

Midt i byen var det overraskende å finne et hotell med så stille rom. Sengene var gode og temperaturen behagelig, airconditionanlegget fungerte noe som ikke er regelen. Treningsrommet var ikke det største vi har sett, men det innholdt det meste vi trengte. Frokosten var innholdsrik og innredet på en fornuftig måte slik at en unngår køingen som ofte oppstår i frokostsalen. Et ekstra pluss at prisen var rimelig,

Romtips: Spør etter et stille rom øverst i etasjene
Takk, ELLINOR ASPDAL H
Anmeldt 2. oktober 2018

Hadde bestilt økonomi og fekk et rom helt på toppen så var så lite at to personer ikke kunne bo der i 3 døgn, så vi fekk byttet til et større som var i andre etasjen, det var et dom på det normale. det var reint og gode senger.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Erik H
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Var på tur i Oslo og overnattet 1 natt. Frokosten var som alltid hos choise, veldig bra. Veldig positivt med sein utsjekk på søndager, vi kunne ha rommet til 18.00! Middels kvalitet på sengene på rommet, vi valgte superior room - noe jeg ikke ble positivt overrasket over. Kan like gjerne velge vanlig dobbeltrom.

Takk, christianvW4325GI