2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Betalte 2000 kr for et simpelt og slitent dobbeltrom. Ødelagt TV og ripete gulv. Ingen kaffe på rommet, simpel såpe i dusjen og når du går ned i baren for å be om vannglass får du pappkopper. Hva er dette slags sted? Bordell? Ungdomsklubb? Skygg unna. Dårlig attitude på personellet er det også. Ikke verdt pengene

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 319trinef
Petter K, Daglig leder på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei på deg.

Så utrolig trist å lese. Jeg blir oppriktig lei meg for at du ikke fikk en god opplevelse og at personalet ikke leverte opp til standard eller hva man minimalt kan forvente.
Dette er ikke bra nok og jeg takker deg for at du gir beskjed slik at vi kan ta tak i dette. Beklager så mye.

Vi håper du kommer tilbake slik at vi kan bevise at dette ikke er slik vi vanligvis er, men at vi kan gi den en langt bedre og hyggelig opplevelse.

Håper å se deg hos oss igjen.

Hilsen Petter & Crew

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Jeg var 3 dager her. Senga var veldig bra. Jeg liker også miljø konseptet. Det vil sier at det rengjøres på rommet bare når det ønskes. Mange små endringer som gjør en miljø forskjell. Det eneste som jeg savnet veldig var laksen og speilegg ved frokosten. Men det var allikevel en god utvalg av matvarer.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 814sannev
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Comfort KJ leverer en flott totalpakke til sympatisk pris.
Midt i smørøyet, hyggelig atmosfære, trivelig stab og priser som tåler sammenligning.
Her har du alt du trenger i nærheten og gangavstand til det meste.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ronny_kristoffersen
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Overrasket over hvordan høy pris stemte ikke med rom standard og spesielt service - jeg fikk ikke gratis kaffe engang. Da var jeg etter slitsom reise, ville betale uansett, men de i resepsjonen visste mot kaffe apparat som fungerte ikke. Kommunikasjon var uklar og jeg følte ikke godt tatt imot.
Rart å bo i hotell som finnes i Oslo sentrum, betale høy pris og betale for kaffe og te i tillegg... Ingen vannkoker på rommet. Lunsj meny var elendig - utvannet eller bare bestaående av vann suppe med noen blåskjell.
Hadde ikke komt tilbake.
Fordeler - ligger sentralt og koselig ute bar sitteplass.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Regina I
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt på Karl Johan. Med dette må man selvfølgelig regne med at det kan bli noe bråk på kvelden. Men jeg har tidligere bodd på hotellet da uten å oppleve den støyen vi gjorde når vi bodde der denne gangen. Støyen fra bakgården sluttet ikke før 0400 på morgenen, noe som gjorde at det ble lite søvn. Da vi gjorde resepsjonen oppmerksom på dette når vi sjekket ut, fikk vi vite at sånn var det bare. Vi synes som ett minimum at resepsjonen kunne opplyst ved innsjekk at det var fare for mye støy pga lokasjonen til vårt rom.
Frokosten var også svært skuffende. Det ble ikke fylt på verken juice, pålegg eller bakevarer. Det var også veldig lite å velge imellom. Vet at Comfort er ett budget konsept, men andre budget konsepter har en større buffet med mere utvalg.
I tillegg så datt lampen i sengen ut når den skulle skrues på.
Personalet i baren og restauranten var hyggelig. Og lokasjonen er perfekt med nærhet til alt i sentrum.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, VeronicaS710