3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Agoda.com
FindHotelUSD 142
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Første overnatting på dette hotellet. Litt rotete inngangsparti. Er det en restaurant/bar du kommer til? Eller hotell? Riktig nok hotellskilt ute på gateplan. Men når du kommer inn i bakgården hvor det skal være hotell, så var det mere restaurant/bar jeg oppfattet jeg var kommet til. Ingen tydelig hotell inngang.
Men, omsider kommet seg inn og funnet resepsjon, blir en mottatt av en hyggelig hotellansatt. Rask innsjekk.
Flott rom. Ingen støy utenfra eller innomhus.
Frokostsalen helt OK. Utvalget av mat helt greit.
Litt minus for treg rydding av bordene. mange bord som var full av kopper og tallerkener som ikke ble ryddet før gjester gjorde ansatte oppmerksom på manglende plasser og sette seg ved. Forhåpentlig bare en dårlig dag på jobb for de ansatte.
Så alt i alt, gjennomsnittlig hotell. Veldig sentrumsnært for det meste av Oslos handlegater og kommunikasjon. Kan bo her igjen ved en senere anledning, nå som jeg vet hvor resepsjonen er:)

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 2rerik
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Betalte 2000 kr for et simpelt og slitent dobbeltrom. Ødelagt TV og ripete gulv. Ingen kaffe på rommet, simpel såpe i dusjen og når du går ned i baren for å be om vannglass får du pappkopper. Hva er dette slags sted? Bordell? Ungdomsklubb? Skygg unna. Dårlig attitude på personellet er det også. Ikke verdt pengene

Takk, 319trinef
Petter K, Daglig leder på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei på deg.

Så utrolig trist å lese. Jeg blir oppriktig lei meg for at du ikke fikk en god opplevelse og at personalet ikke leverte opp til standard eller hva man minimalt kan forvente.
Dette er ikke bra nok og jeg takker deg for at du gir beskjed slik at vi kan ta tak i dette. Beklager så mye.

Vi håper du kommer tilbake slik at vi kan bevise at dette ikke er slik vi vanligvis er, men at vi kan gi den en langt bedre og hyggelig opplevelse.

Håper å se deg hos oss igjen.

Hilsen Petter & Crew

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Jeg var 3 dager her. Senga var veldig bra. Jeg liker også miljø konseptet. Det vil sier at det rengjøres på rommet bare når det ønskes. Mange små endringer som gjør en miljø forskjell. Det eneste som jeg savnet veldig var laksen og speilegg ved frokosten. Men det var allikevel en god utvalg av matvarer.

1  Takk, 814sannev
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Comfort KJ leverer en flott totalpakke til sympatisk pris.
Midt i smørøyet, hyggelig atmosfære, trivelig stab og priser som tåler sammenligning.
Her har du alt du trenger i nærheten og gangavstand til det meste.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ronny_kristoffersen
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Overrasket over hvordan høy pris stemte ikke med rom standard og spesielt service - jeg fikk ikke gratis kaffe engang. Da var jeg etter slitsom reise, ville betale uansett, men de i resepsjonen visste mot kaffe apparat som fungerte ikke. Kommunikasjon var uklar og jeg følte ikke godt tatt imot.
Rart å bo i hotell som finnes i Oslo sentrum, betale høy pris og betale for kaffe og te i tillegg... Ingen vannkoker på rommet. Lunsj meny var elendig - utvannet eller bare bestaående av vann suppe med noen blåskjell.
Hadde ikke komt tilbake.
Fordeler - ligger sentralt og koselig ute bar sitteplass.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene