Gratis avbestilling frem til 15.08.21
TripadvisorUSD 148
ZenHotels.comUSD 159
Anmeldt 10. desember 2018

Flott beliggenhet! Små rom men greit for 2 stykker. Kunne hatt glass på rom da det ble anbefalt å drikke springvann! Godt miljøfokus, rengjøring kun på forespørsel ellers ble pengene donert bort til gode formål. Normal god frokost med egg,eggerøre, div oppkuttet osv. God verdi for pengene, anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Departure00157150470
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig lite hotell, perfekt plassert i Karl Johan. Lettvint hvis du er i byen for shopping. Små, men fine rom, hyggelig betjening. Og ikke minst en fantastisk frokost.
Anbefales på det sterkeste !!!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Simon T
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Første overnatting på dette hotellet. Litt rotete inngangsparti. Er det en restaurant/bar du kommer til? Eller hotell? Riktig nok hotellskilt ute på gateplan. Men når du kommer inn i bakgården hvor det skal være hotell, så var det mere restaurant/bar jeg oppfattet jeg var kommet til. Ingen tydelig hotell inngang.
Men, omsider kommet seg inn og funnet resepsjon, blir en mottatt av en hyggelig hotellansatt. Rask innsjekk.
Flott rom. Ingen støy utenfra eller innomhus.
Frokostsalen helt OK. Utvalget av mat helt greit.
Litt minus for treg rydding av bordene. mange bord som var full av kopper og tallerkener som ikke ble ryddet før gjester gjorde ansatte oppmerksom på manglende plasser og sette seg ved. Forhåpentlig bare en dårlig dag på jobb for de ansatte.
Så alt i alt, gjennomsnittlig hotell. Veldig sentrumsnært for det meste av Oslos handlegater og kommunikasjon. Kan bo her igjen ved en senere anledning, nå som jeg vet hvor resepsjonen er:)

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 2rerik
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Betalte 2000 kr for et simpelt og slitent dobbeltrom. Ødelagt TV og ripete gulv. Ingen kaffe på rommet, simpel såpe i dusjen og når du går ned i baren for å be om vannglass får du pappkopper. Hva er dette slags sted? Bordell? Ungdomsklubb? Skygg unna. Dårlig attitude på personellet er det også. Ikke verdt pengene

Takk, 319trinef
Petter K, Daglig leder på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei på deg.

Så utrolig trist å lese. Jeg blir oppriktig lei meg for at du ikke fikk en god opplevelse og at personalet ikke leverte opp til standard eller hva man minimalt kan forvente.
Dette er ikke bra nok og jeg takker deg for at du gir beskjed slik at vi kan ta tak i dette. Beklager så mye.

Vi håper du kommer tilbake slik at vi kan bevise at dette ikke er slik vi vanligvis er, men at vi kan gi den en langt bedre og hyggelig opplevelse.

Håper å se deg hos oss igjen.

Hilsen Petter & Crew

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Jeg var 3 dager her. Senga var veldig bra. Jeg liker også miljø konseptet. Det vil sier at det rengjøres på rommet bare når det ønskes. Mange små endringer som gjør en miljø forskjell. Det eneste som jeg savnet veldig var laksen og speilegg ved frokosten. Men det var allikevel en god utvalg av matvarer.

1  Takk, 814sannev