Agoda.com
FindHotelUSD 151
ZenHotels.comUSD 163
Anmeldt 28. desember 2018

Et par med to hunder, likte oss veldig godt. Vi er alltid på Choice hoteller med hunda, aldri noe problem og alltid hyggelig betjening. Rommene er ikke de største, men hvor stor plass trenger man egentlig? Avslappende atmosfære og det er digg. Reint og pent.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, MarteGulbrandsen
Anmeldt 16. desember 2018

vi var 3 par på en førjulsfeiring og valgte dette sentralt lokaliserte hotellet. Topp service fra første stund. Vi fikk rom ved siden av hverandre og det var bekvemt. Frokosten kan vi ikke få fullrost den var suveren. Rommene var okay og det var gode senger og stille på natten.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, p-kjae
Anmeldt 10. desember 2018

Flott beliggenhet! Små rom men greit for 2 stykker. Kunne hatt glass på rom da det ble anbefalt å drikke springvann! Godt miljøfokus, rengjøring kun på forespørsel ellers ble pengene donert bort til gode formål. Normal god frokost med egg,eggerøre, div oppkuttet osv. God verdi for pengene, anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Departure00157150470
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig lite hotell, perfekt plassert i Karl Johan. Lettvint hvis du er i byen for shopping. Små, men fine rom, hyggelig betjening. Og ikke minst en fantastisk frokost.
Anbefales på det sterkeste !!!

Takk, Simon T
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Første overnatting på dette hotellet. Litt rotete inngangsparti. Er det en restaurant/bar du kommer til? Eller hotell? Riktig nok hotellskilt ute på gateplan. Men når du kommer inn i bakgården hvor det skal være hotell, så var det mere restaurant/bar jeg oppfattet jeg var kommet til. Ingen tydelig hotell inngang.
Men, omsider kommet seg inn og funnet resepsjon, blir en mottatt av en hyggelig hotellansatt. Rask innsjekk.
Flott rom. Ingen støy utenfra eller innomhus.
Frokostsalen helt OK. Utvalget av mat helt greit.
Litt minus for treg rydding av bordene. mange bord som var full av kopper og tallerkener som ikke ble ryddet før gjester gjorde ansatte oppmerksom på manglende plasser og sette seg ved. Forhåpentlig bare en dårlig dag på jobb for de ansatte.
Så alt i alt, gjennomsnittlig hotell. Veldig sentrumsnært for det meste av Oslos handlegater og kommunikasjon. Kan bo her igjen ved en senere anledning, nå som jeg vet hvor resepsjonen er:)

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene