Agoda.com
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Positivt: Sentralt hotell. God frokost. Heis. Hadde enkeltrom, og ble gratis oppgradert til dobbeltrom.

Negativt: Det var dårlig renhold på rommet. På badet var det flere lange hår synlige. Jeg sjekker alltid hvordan madrasser ser ut ved innsjekking. Her var det mye gule flekker på madrassen! Overmadrass heldigvis renere, men likevel ikke bra nok. Det var ikke en eneste kopp eller glass på rommet. Hverken i glass,plast eller papir. Ingen kjøleskap på rommet. Ingen flaskeåpner. Ikke papir eller skrivesaker.

Totalt sett ok overnatting for 1 natt, men prøver nok et annet hotell neste gang.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Svalbard1
Anmeldt 28. desember 2018

Et par med to hunder, likte oss veldig godt. Vi er alltid på Choice hoteller med hunda, aldri noe problem og alltid hyggelig betjening. Rommene er ikke de største, men hvor stor plass trenger man egentlig? Avslappende atmosfære og det er digg. Reint og pent.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, MarteGulbrandsen
Anmeldt 16. desember 2018

vi var 3 par på en førjulsfeiring og valgte dette sentralt lokaliserte hotellet. Topp service fra første stund. Vi fikk rom ved siden av hverandre og det var bekvemt. Frokosten kan vi ikke få fullrost den var suveren. Rommene var okay og det var gode senger og stille på natten.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, p-kjae
Anmeldt 10. desember 2018

Flott beliggenhet! Små rom men greit for 2 stykker. Kunne hatt glass på rom da det ble anbefalt å drikke springvann! Godt miljøfokus, rengjøring kun på forespørsel ellers ble pengene donert bort til gode formål. Normal god frokost med egg,eggerøre, div oppkuttet osv. God verdi for pengene, anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Departure00157150470
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig lite hotell, perfekt plassert i Karl Johan. Lettvint hvis du er i byen for shopping. Små, men fine rom, hyggelig betjening. Og ikke minst en fantastisk frokost.
Anbefales på det sterkeste !!!

Takk, Simon T