Agoda.com
FindHotelUSD 144
Trip.comUSD 152
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Overnattet 2 dager med fruen på Comfort Hotel Karl Johan. Beliggenhet var veldig sentralt. Måtte bytte rom pga kaldt bad. Nytt rom var bra, med stor og god seng og fint bad. Positivt med sen utsjekk søndag. Frokost var en skuffelse, og noe av deg dårligste vi har opplevd i Norge. Dårlig utvalg og dårlig anretning.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 859steinarb
Petter K, Daglig leder på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2019

Hei, 859steinarb!

Først og fremst tusen takk for din tilbakemelding!

Det er trist å høre at frokosten var en dårlig opplevelse. Vi skal ta med din tilbakemelding videre til neste personalmøte.

Håper du ønsker å kommer tilbake, slik vi kan bevise at vi kan bedre!

Ha en strålende dag videre!.

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har vanligvis mitt favoritthotell i Oslo, men det var opptatt denne gangen så det var spennende å prøve noe nytt. Men, det fikk meg kun til å sette mer pris på mitt favoritt hotell.
1. Gjemt inngang. Noe trendy men ikke noe innbydende til hotell å være. Klumsete inngangsdør hvor det er en fysisk dør du må holde åpen selv som vanlig inngangsdør. Aldri tidligere opplevd det på hotell.
2. Hyggelig betjening.
3. Minus for å ikke ha toalett i resepsjonen som er åpent for å benytte seg av. Må i restaurant. Ubeleielig.
4. Klumsete og fælt hotell rom. Opp halve etasjer uten heis og drasse på koffert var ikke særlig kult. Dobbeltseng er to enkeltsenger. Sklir fra hverandre. Kaldt rom ved innsjekk. Umulig trekke for vinduer, noe elektronisk løsning for å betjene det ene vinduet. Men ingen info om det. Ingen ide hvordan man skulle trekke for og umulig å rekke det. Vindu 2 hadde ødelagte persienner og ikke mulig å lukke for. Ringte ned to ganger, lenge.. men ingen svar. Dusj hode var skeivt og jeg kunne kun velge mellom at strålene gikk i vegg eller ut på resten av bad. Knekt hylle så såpe måtte jeg oppbevare på gulvet. I tillegg en bjelke mitt på rommet så man kunne ikke gå til den ene sengen eller ene siden av dobbeltseng. Fullstendig håpløst..
5. Stille og rolig. Ingen bråk og grei nattesøvn.
6. God frokost. Savnet egg.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, cecsve

Først og fremst takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du skryter av våre resepsjonistene. Det gjør vi også!

Det som ikke er like hyggelig er at du ikke likte rommet ditt. Det som er unikt med vårt hotell er at vi 181 ulike rom, ikke et eneste rom som er likt. Vi skal derfor ha et rom til en hver smak.

Jeg forstår at dette rommet ikke sto til dine forventninger denne gangen, men håper du gir oss en ny sjanse så skal vi sørge for å gi deg et rom som faller i smak neste gang!

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Positivt: Sentralt hotell. God frokost. Heis. Hadde enkeltrom, og ble gratis oppgradert til dobbeltrom.

Negativt: Det var dårlig renhold på rommet. På badet var det flere lange hår synlige. Jeg sjekker alltid hvordan madrasser ser ut ved innsjekking. Her var det mye gule flekker på madrassen! Overmadrass heldigvis renere, men likevel ikke bra nok. Det var ikke en eneste kopp eller glass på rommet. Hverken i glass,plast eller papir. Ingen kjøleskap på rommet. Ingen flaskeåpner. Ikke papir eller skrivesaker.

Totalt sett ok overnatting for 1 natt, men prøver nok et annet hotell neste gang.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Svalbard1
Anmeldt 28. desember 2018

Et par med to hunder, likte oss veldig godt. Vi er alltid på Choice hoteller med hunda, aldri noe problem og alltid hyggelig betjening. Rommene er ikke de største, men hvor stor plass trenger man egentlig? Avslappende atmosfære og det er digg. Reint og pent.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, MarteGulbrandsen
Anmeldt 16. desember 2018

vi var 3 par på en førjulsfeiring og valgte dette sentralt lokaliserte hotellet. Topp service fra første stund. Vi fikk rom ved siden av hverandre og det var bekvemt. Frokosten kan vi ikke få fullrost den var suveren. Rommene var okay og det var gode senger og stille på natten.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, p-kjae