Gratis avbestilling frem til 23.05.21
SPAR USD 19
Expedia.comUSD 124
eDreamsUSD 133
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Et veldig hyggelig opphold på et fint hotell. Beliggenheten er veldig sentral, kort vei til restauranter, puber, T-bane o.l. Rommene var trivelige, godt rengjort og gode senger. Badet hadde en god størrelse. De ansatte var veldig hyggelige. Sen utsjekk på søndag er et stort pluss. Frokosten var velsmakende og variert med gode coronarutiner.

Takk, bjonor
Anmeldt 16. juni 2020

Fikk en hyggelig mottakelse i resepsjonen og senere i baren, veldig imøtekommende og vennlig personale. Rommet var helt greit for 1 overnatting, men sengen var ikke av samme gode kvalitet som på andre (dyrere?) hoteller i Choice kjeden, men jeg sov godt likevel. En annen positiv sak: man kan sjekke ut så sent som kl. 18.00 på søndager. Hotellet kan anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, 680toro
Anmeldt 15. juni 2020

Kjempefin opplevelse. Hyggelige ansatte, veldig behjelpelig med andre behov vi hadde som vi i utgangspunktet ikke forventet de ville innfri. Koselig bakgårdsbar som vi ofte benyttet.
"Korona"-frokosten var dårlig, men til deres forsvar vet jeg at de under normalt omstendigheter serverer veldig god frokost (har bodd på hotellet før). Bittelite minus for ikke-funksjonabel aircondition.
Vi kommer gjerne igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, GlennN217
Anmeldt 15. juni 2020

Helg i Oslo i juni. Vi hadde et lite hotellrom (iflg nettsiden 15-20 m2, det var knappe 15, men helt greit, pent og rent). Beliggenheten er fantastisk, og det aller beste med hotellet er den flotte bakgården, der vi alltid fant plass for en kaffe eller en øl, og det er rolig og stille.

Frokosten, derimot........ Nå er vi ikke kresne, men det MÅ gå an å lage en litt mer spennende hotellfrokost enn noen halve sandwicher med pålegg som er rukket å blitt tørre. En dag vi var der, kom det noen skåler med frukt, men de forsvant fort, så da må man være heldig. Kaffen var et kapittel for seg. Veldig tynn, men full av grut! Alle dagene vi var der. Det virket som de var i gang med å lære opp personale i frokostsalen. Jeg håper de lærer seg hvordan kaffemaskina fungerer snart. Vi prøvde å si fra om at noe ikke var som det skulle med kaffen, men det virker ikke som vi ble forstått.

Takk, Malebr0n
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Aircondition ikke i funksjon på rommet. Bedre luft i gangene enn på rommet. Frokost var skuffende og langt fra innbydende, kaffe var det tydelig spart på, tynn som te. Opplevelse av at alt som er mulig spares på, fristes ikke til nytt besøk.

Takk, 430kjerstim