2 personer ser på dette hotellet
kr 1 324
Frokost inkludert
Strawberry Hotels
kr 1 499
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Agoda.com
    kr 2 496
    kr 3 090
0.6 km fra Comfort Hotel Karl Johan
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 035
1.5 km fra Comfort Hotel Karl Johan
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 7. august 2020

Rene greie rom,hyggelig i resepsjonen og en fantastisk frokost. Ligger sentralt i Karl Johan ,lmen stille og rolig.I resturanten Rodin hadde vi et fantastisk måltid,med topp service. Her kan vi bo igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, turido2017
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, med lite støy til tross for at det lå midt i Karl Johan. Rommet var akkurat som forventet, og frokosten hadde godt utvalg. Kommer definitivt til å bo her igjen ved senere anledning

1  Takk, 400anneleneh
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veldig OK Hotel med god beliggenhet. Topp service (Sebastian i resepsjon) og meget god frokost. Fine rom og god seng. Stille. Greit å bo der mht. nesten alle slags aktiviteter i byen. God bar og restaurant( ikke hotellets)

1  Takk, Ole1204
Anmeldt 6. juli 2020

Veldig god beliggenhet. Supersentralt, men likevel litt tilbaketrukket i en bakgård som også omfattet en veldig hyggelig uteservering. Moderne og praktiske rom. Hadde superior rom denne gangen, som var romslig og luftig i 6 etg. Har hatt standardrom tidligere som nok virket litt trangt, spesielt om man er to.
God frokost, hensyntatt covid-tiltak.
Kommer tilbake ved neste Oslotur

1  Takk, BarumErik
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Et veldig hyggelig opphold på et fint hotell. Beliggenheten er veldig sentral, kort vei til restauranter, puber, T-bane o.l. Rommene var trivelige, godt rengjort og gode senger. Badet hadde en god størrelse. De ansatte var veldig hyggelige. Sen utsjekk på søndag er et stort pluss. Frokosten var velsmakende og variert med gode coronarutiner.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, bjonor