FindHotel
Trip.comUSD 152
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Møkkete og veldig lytt mellom rommene. Anbefales ikke. Trenger og oppgraderes. Tepper over alt som er møkkete. Dør til badet gikk ikke og lukke. Dårlig muligheter til å lufte på rommet. Mye støy fra omgivelsene.

2  Takk, tonjeaasengm
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Superhyggelig folk som jobber der. Rommene var stilige og veldig rene. Frokosten var helt fantastisk . Anbefales på det sterkeste
Veldig enkelt å finne hotellet da det ligger på Karl Johan. Ikke noe bråk utenfra. Vi hadde hotellrom ut mot bakgården.
Bra wifi

2  Takk, gretelilla2017
Anmeldt 7. august 2020

Rene greie rom,hyggelig i resepsjonen og en fantastisk frokost. Ligger sentralt i Karl Johan ,lmen stille og rolig.I resturanten Rodin hadde vi et fantastisk måltid,med topp service. Her kan vi bo igjen.

2  Takk, turido2017
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, med lite støy til tross for at det lå midt i Karl Johan. Rommet var akkurat som forventet, og frokosten hadde godt utvalg. Kommer definitivt til å bo her igjen ved senere anledning

1  Takk, 400anneleneh
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veldig OK Hotel med god beliggenhet. Topp service (Sebastian i resepsjon) og meget god frokost. Fine rom og god seng. Stille. Greit å bo der mht. nesten alle slags aktiviteter i byen. God bar og restaurant( ikke hotellets)

1  Takk, Ole1204