Porsgrunn
0.5 km fra Comfort Hotel Karl Johan
    kr 2 190
  • Official Site
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 1 005
0.9 km fra Comfort Hotel Karl Johan
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 18. august 2020

Ypperlig plassering midt på Karl Johan, rene og fine rom, med en diiiiger dobbelseng, deilige madrasser som på alle Choice hoteller. Hyggelige ansatte, veldig serviceminded. Nydelig mat på Rodin, vi hadde en 3 retters til kun 295 kroner, vel verdt prisen som ikke er dyrt. Stort pluss med hage hvor man kan slappe av med en drink og røyk. Deilig frokost, bortsett fra at jeg var uheldig med kokte egg, skulle vært hardkokt, men var nesten rå (3 ganger på samme dag), uansett vi kommer gjerne igjen, masse pluss som veier opp for ett minus.

Romtips: om du er var for støy, velg rom med utsikt til bakgård eller rom helt øverst (utsikt mot himmelen med vinduer i taket, veldig flott)
2  Takk, tone0489
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Møkkete og veldig lytt mellom rommene. Anbefales ikke. Trenger og oppgraderes. Tepper over alt som er møkkete. Dør til badet gikk ikke og lukke. Dårlig muligheter til å lufte på rommet. Mye støy fra omgivelsene.

2  Takk, tonjeaasengm
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Superhyggelig folk som jobber der. Rommene var stilige og veldig rene. Frokosten var helt fantastisk . Anbefales på det sterkeste
Veldig enkelt å finne hotellet da det ligger på Karl Johan. Ikke noe bråk utenfra. Vi hadde hotellrom ut mot bakgården.
Bra wifi

2  Takk, gretelilla2017
Anmeldt 7. august 2020

Rene greie rom,hyggelig i resepsjonen og en fantastisk frokost. Ligger sentralt i Karl Johan ,lmen stille og rolig.I resturanten Rodin hadde vi et fantastisk måltid,med topp service. Her kan vi bo igjen.

2  Takk, turido2017
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, med lite støy til tross for at det lå midt i Karl Johan. Rommet var akkurat som forventet, og frokosten hadde godt utvalg. Kommer definitivt til å bo her igjen ved senere anledning

1  Takk, 400anneleneh