FindHotel
eDreamsUSD 144
Trip.comUSD 152
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Bestilte et oppgradert rom og fikk et handikap rom med dører som knirket sykt høyt.
Dårlig støvsuging man så støvet ligge inntillveggene.
Ikke en hylle og sette fra seg toalettsaker eller henge våte håndklær på, tenk da hvordan dette er for en HC med rullestol da hele gulvet blir vått når man dusjer
Alt for slitte/myke senger en mikropute til vær seng og AC som ikke funket, eneste positive var at det var stille da vi hadde rom ut mot bakgården utenom andre dører som knirket

2  Takk, p_l_242
Anmeldt 18. august 2020

Ypperlig plassering midt på Karl Johan, rene og fine rom, med en diiiiger dobbelseng, deilige madrasser som på alle Choice hoteller. Hyggelige ansatte, veldig serviceminded. Nydelig mat på Rodin, vi hadde en 3 retters til kun 295 kroner, vel verdt prisen som ikke er dyrt. Stort pluss med hage hvor man kan slappe av med en drink og røyk. Deilig frokost, bortsett fra at jeg var uheldig med kokte egg, skulle vært hardkokt, men var nesten rå (3 ganger på samme dag), uansett vi kommer gjerne igjen, masse pluss som veier opp for ett minus.

Romtips: om du er var for støy, velg rom med utsikt til bakgård eller rom helt øverst (utsikt mot himmelen med vinduer i taket, veldig flott)
1  Takk, tone0489
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Møkkete og veldig lytt mellom rommene. Anbefales ikke. Trenger og oppgraderes. Tepper over alt som er møkkete. Dør til badet gikk ikke og lukke. Dårlig muligheter til å lufte på rommet. Mye støy fra omgivelsene.

2  Takk, tonjeaasengm
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Superhyggelig folk som jobber der. Rommene var stilige og veldig rene. Frokosten var helt fantastisk . Anbefales på det sterkeste
Veldig enkelt å finne hotellet da det ligger på Karl Johan. Ikke noe bråk utenfra. Vi hadde hotellrom ut mot bakgården.
Bra wifi

2  Takk, gretelilla2017
Anmeldt 7. august 2020

Rene greie rom,hyggelig i resepsjonen og en fantastisk frokost. Ligger sentralt i Karl Johan ,lmen stille og rolig.I resturanten Rodin hadde vi et fantastisk måltid,med topp service. Her kan vi bo igjen.

2  Takk, turido2017