Agoda.com
Destinia.comUSD 154
Anmeldt 9. juli 2021

Beliggenheten er bra, fikk rom ut mot karl johan som vi ønsket. Men det lå igjen snuspose midt på badegulvet, det ene nattbordet hang og slang fra en skrue og både laken og sengetøy var møkkete! Dette er ikke bra nok. Fikk nytt rom, også dette rommet hadde de ikke klart å vaske skikkelig. Antar at de er for få på jobb, de som jobbet stressa rundt. Spesielt kaos på morgenen mot slutten av frokosttiden som ikke var forlenget tross sommerferie. Dette resulterte i køer, kaos og folk som ikke fikk satt seg ned med maten, ikke nok ansatte som ryddet så tallerkener sto stablet på bordene, ikke vasket over når nye satt seg osv. Hun som jobbet føyk rundt så raskt hun klarte. Dette er ikke bra smittevern, føltes utrygt. Har klagd på hotellrom 2 ganger i mitt lov, begge gangene på dette hotellet. Nå prøver vi ikke en gang til, finner et annet sted neste gang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, Gunvor B
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei,
Takk for din svært viktige tilbakemelding. Renhold er alltid viktig for oss men i slike tider er det om en mulig enda viktigere. Her er det tydelig at våre rutiner har sviktet og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skjer igjen.

Jeg håper til tross for din opplevelse at du gir oss en ny sjanse - jeg lover at vi er bedre enn dette.

Håper vi ses igjen,

Anmeldt 8. juli 2021

Vi hadde et rom med enkel senger og jeg skulle flytte de litt fra hverandre og under sengene var det så mye støv og ekkelt, lakene er det hull i. Men ansatte veldig hyggelige men ikke rent! Vinduene var også ikke rene.

Romtips: Ikke rom rett mot karl johan gå gaten, mye bråk om kveldene dær.
1  Takk, malene12373

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Takk for at du gjør oss oppmerksom på dette med renhold, vi ser over våre rutiner slik at dette bedres.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 1. juni 2021

Det er forståelig at ting er annerledes i koronatiden, men jeg følte at hotellopplevelsen denne gang manglet noe. Vi booker hotellet på grunn av den fine bakgården ute. Så, samme helga som Oslo åpnet opp og folk var ute for å kose seg, holdt dere likevel uteserveringen stengt. Håper dere snart åpner, eller i det minste fjerner plasttrekkene fra alle sittemøblene så vi gjestene kan sitte der i koselige omgivelser uten å drikke noe.

Frokosten var temmelig laber. Det var tomt for egg en dag, en time før frokosten stengte, og de som jobber der må bes om å fylle på ting, som frukt og jus, fylle på kaffe når det er tomt, dette er ikke noe som skjer på eget initiativ. Dette ser vi hver gang vi bor der. Men plasseringen av hotellet og utekafeen gjorde at vi likevel bestilte hos dere.

Vi prøvde et superior-rom denne gangen. Jeg følte at det kanskje ikke var verdt pengene helt, det var et HC-rom med en stor dusj, men vi kommer nok til å gå tilbake til standard hvis vi skal bo der igjen.

Så savnet vi veldig en litt mer moderne tv, med mulighet for å streame, eller med tv-guide eller andre funksjoner. Den som var på vårt som var treg til å respondere, og vi måtte et par ganger slå tv'en av og på for at bilde skulle komme tilbake.

Folk i resepsjonen var hyggelige, vi liker hotellets stil, og beliggenheten er perfekt. Sengene er fantastisk gode. Så vi kommer nok tilbake, men da ikke i et superior-rom. :)

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Gunhild A
Johanna Furenbäck, Daglig leder på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Hei,
Tusen takk for din viktige tilbakemelding. Beklager virkelig at dere ikke fikk benyttet dere av vår fantastiske bakgård, nå åpner endelig restauranten snart og er klar for sommer og gjester :)
Vi skal selvsagt se over dette med frokost, her må ting selvsagt bli fylt opp før det går tomt. Jeg håper vi får en ny sjanse hos dere og at dere kommer tilbake til oss snart.

Ha en fantastisk sommer!

Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Flott beligenhet midt i smørøyet. Hyggelige priser og betjening. Hit reiser vi igjen. Anbefales. 3 prisklasser og by på når det gjelder rom. Alltid noe for alle. Rent og pent på rommet når vi kom. Kort vei til østbanehallen og til tog. Sentralt samme hvor du skal i Oslo.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, Jan Tore E
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Har blitt en best selger for meg. Bruket hotellet både privat og i organisasjons sammenheng. Først og fremst sentral beliggenhet, grei standard og hyggelig pris. Sove komfort, bad og frokost er innenfor. En liten detalj jeg savner til frokost er speilegg. Ellers topp, og jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2020
3  Takk, hildeskovli