4 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Anmeldt 12. august 2021

Kaldt rom og hjalp ikke å skru på termostaten. Badet var iskaldt og lunket vann i dusjen. Hjalp ikke å si ifra. Trist for var et kult rom. Minus også at renhold kostet ekstra. Sengen var bra og design på rommet.

Dato for oppholdet: august 2021
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, hkh848
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Her virker det som om at en sikring rett og slett streiket da dere ikke fikk nok varme på rommet, takk for at du gir beskjed om dette. Vedrørende renhold vasker vi ikke rom hver dag automatisk men dette trenger du som gjest bare gi beskjed om til resepsjon dagen før så fikser vi det dagen etter. Det koster selvsagt ikke noe ekstra.

Håper vi ses igjen!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk rom her da hotellet vi hadde booket skulle brukes som karantenehotell. Det var vi ikke lei oss for. De oppgraderte rommet vårt til et av de beste rommene. Hadde 2 rom+bad som vi kunne boltre oss i. Sengene var gode å ligge i, bra puter og dyner. Det var både badekar og dusj der. Det var 2 tv, en i "stua" og et på soverommet. Det var rent på rommet og nok med håndklær. Stille og rolig der så vi sov godt.
Hotellet ligger på Karl Johan så her er det sentralt til alt.

Det var godt utvalg på frokosten, både av varm mat, pålegg og frukt.
Personalet var blide og hyggelige.
Her vil jeg gjerne tilbake.

Romtips: Vil du ha det stille så be om rom mot bakgården.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Inger E
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei Inger,
Tusen takk for din fine tilbakemelding :) Så godt å høre at dere trivdes hos oss.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2021

Rommet virker som det ikke er vedlikeholdt, dårlig personale og dårligste senga og puta jeg har lugget på i mitt liv. Anker er bedre til prisen å være.
Rommet er veldig varmt, senga er utslitt og det er mye bråk. Takk for meg.

Takk, h_k0nkristianh

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Her er det helt tydelig at vi ikke klart å levere. Jeg håper vi får en ny sjanse hos deg slik at vi kan snu dette inntrykket til noe mer positivt.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 12. juli 2021

Bodde her sist for litt over et års tid siden og ga 5 stjerner den gangen. Var derfor ikke i tvil om hvor vi skulle bo da jeg tok med min datter på en liten Oslo-tur.

Hotellet ligger midt i Karl Johans gate så plasseringen er det ikke noe å si på. Det kan nesten ikke bli mer sentralt.

Men standarden er ikke den samme som sist gang jeg var der.
Rommet var skittent og bar ikke preg av å ha vært rengjort på lenge. Når aircondition i tillegg ikke virker på rommet ble det en gedigne nedtur å komme tilbake.

Frokosten var ok men med en relativt liten frokostsal ble det fort overfylt. Et par av dagene spiste vi i stedet en annen plass.

Hyggelig betjening trekker litt opp, men totalopplevelsen var skuffende denne gangen, dessverre.

4  Takk, Paal_Kri

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Beklager virkelig at vi ikke klarer å levere som sist gang. Slik skal det selvsagt ikke være. Jeg håper du gir oss en ny sjanse neste gang dere kommer til Tigerstaden.

Håper vi ses igjen!

Anmeldt 9. juli 2021

Beliggenheten er bra, fikk rom ut mot karl johan som vi ønsket. Men det lå igjen snuspose midt på badegulvet, det ene nattbordet hang og slang fra en skrue og både laken og sengetøy var møkkete! Dette er ikke bra nok. Fikk nytt rom, også dette rommet hadde de ikke klart å vaske skikkelig. Antar at de er for få på jobb, de som jobbet stressa rundt. Spesielt kaos på morgenen mot slutten av frokosttiden som ikke var forlenget tross sommerferie. Dette resulterte i køer, kaos og folk som ikke fikk satt seg ned med maten, ikke nok ansatte som ryddet så tallerkener sto stablet på bordene, ikke vasket over når nye satt seg osv. Hun som jobbet føyk rundt så raskt hun klarte. Dette er ikke bra smittevern, føltes utrygt. Har klagd på hotellrom 2 ganger i mitt lov, begge gangene på dette hotellet. Nå prøver vi ikke en gang til, finner et annet sted neste gang.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, Gunvor B

Hei,
Takk for din svært viktige tilbakemelding. Renhold er alltid viktig for oss men i slike tider er det om en mulig enda viktigere. Her er det tydelig at våre rutiner har sviktet og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skjer igjen.

Jeg håper til tross for din opplevelse at du gir oss en ny sjanse - jeg lover at vi er bedre enn dette.

Håper vi ses igjen,