2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
travelup.comUSD 162
Anmeldt 15. august 2021

Jeg endte opp her etter at mitt "vanlige" hotell under Oslo-besøk nå var omgjort til karantenehotell. Hotellet er enkelt å finne da det ligger midt i Karl Johans gate. Ble møtt av en trivelig resepsjonist ved ankomst. Generelt var egentlig alle ansatte hyggelige og greie, både resepsjonister og frokostpersonale. Og frokosten smakte godt også. Rommet derimot var ikke bra. Jeg forstår at deres renholdere har en vanskelig og stressende jobb, men man må likevel kunne finne tid til å støvtørke, noe som dessverre ikke var gjort i denne anledning, da mange overflater var dekket av støv. Romtemperaturen var ikke for høy heller, for å si det slik. + for gode og komfortable senger.

Alt i alt et ok hotell, men ingenting mer.

Romtips: Hvis du vil sove godt, spør om å få rom vendt bort fra Karl Johans Gate.
Takk, Fornturist123
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du fikk god service og likte beliggenheten :) Våre rom skal selvsagt oppleves som rene når du sjekker inn, her lover vi å skjerpe oss. Håper vi får en ny sjanse hos dere.

Velkommen tilbake,

Anmeldt 13. august 2021

Rommet var støvete. Flere mm med støv på hver overflate. Kontakten til gulvlampen var avkuttet. Lampen over sengen datt ut av veggen da jeg prøvde å slå den på. Dusjen var tett og lagde oversvømmelse. Speilene var skittne, og de fyller ikke på dopapir eller håndklær Ila dagen.
Forferdelig støy fra både inne i hotellet og utenfra. Anbefales ikke!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, VictoriaMT90

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Kjempe trist å høre at dere ikke fikk en god opplevelse hos oss. Det virker rett og slett som om at det rommet dere bodde på ikke burde vært klarmeldt, her har det nok gått litt for raskt i svingene hos oss. Vi har 260 rom totalt og mange vender innover mot en stille bakgård, jeg håper dere gir oss en ny sjanse slik at dere får testet ut dette istedenfor. Og da også på en rent og fungerende rom.

Håper vi ses igjen!

Anmeldt 12. august 2021

Kaldt rom og hjalp ikke å skru på termostaten. Badet var iskaldt og lunket vann i dusjen. Hjalp ikke å si ifra. Trist for var et kult rom. Minus også at renhold kostet ekstra. Sengen var bra og design på rommet.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, hkh848

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Her virker det som om at en sikring rett og slett streiket da dere ikke fikk nok varme på rommet, takk for at du gir beskjed om dette. Vedrørende renhold vasker vi ikke rom hver dag automatisk men dette trenger du som gjest bare gi beskjed om til resepsjon dagen før så fikser vi det dagen etter. Det koster selvsagt ikke noe ekstra.

Håper vi ses igjen!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk rom her da hotellet vi hadde booket skulle brukes som karantenehotell. Det var vi ikke lei oss for. De oppgraderte rommet vårt til et av de beste rommene. Hadde 2 rom+bad som vi kunne boltre oss i. Sengene var gode å ligge i, bra puter og dyner. Det var både badekar og dusj der. Det var 2 tv, en i "stua" og et på soverommet. Det var rent på rommet og nok med håndklær. Stille og rolig der så vi sov godt.
Hotellet ligger på Karl Johan så her er det sentralt til alt.

Det var godt utvalg på frokosten, både av varm mat, pålegg og frukt.
Personalet var blide og hyggelige.
Her vil jeg gjerne tilbake.

Romtips: Vil du ha det stille så be om rom mot bakgården.
Takk, Inger E
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei Inger,
Tusen takk for din fine tilbakemelding :) Så godt å høre at dere trivdes hos oss.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2021

Rommet virker som det ikke er vedlikeholdt, dårlig personale og dårligste senga og puta jeg har lugget på i mitt liv. Anker er bedre til prisen å være.
Rommet er veldig varmt, senga er utslitt og det er mye bråk. Takk for meg.

Takk, h_k0nkristianh

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Her er det helt tydelig at vi ikke klart å levere. Jeg håper vi får en ny sjanse hos deg slik at vi kan snu dette inntrykket til noe mer positivt.

Velkommen tilbake til oss!