Expedia.comUSD 129
Comfort HotelsUSD 139
FindHotelUSD 120
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Veldig hjelpsame tilsette både i resepsjon og ved frukost! Sentralt. Frukosten var god, opna 6.30.
Bra pris til å vere så sentralt. Rommet var i minste laget, blei veldig varmt og tett om ikkje vindauget var ope. Dette kan vere eit problem om vinteren. Ingen kjøleskap eller klesskap/kleshengarar.

Internettet var stabilt og fint, Teamsmøter gjekk veldig bra å gjennomføre.

Bra hotell om du kun skal sove, og ikkje vere mykje på rommet.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, vgb123
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Hei,
Takk for din herlige tilbakemelding :) Velkommen tilbake til oss snart igjen!

Anmeldt 22. august 2021

Kjempe lite hotellrom, på størrelse med et bøttekott. Selv om rommet var bestilt til to voksene var sengen alt for liten for det. Ønsket om å bytte rom lot seg ikke gjøre, da de sa det var fullt. Likevell kunne vi bestille rom på nettet. Snakket med flere ansatte i resepsjonen hvor vi ble snakket til som om vi ikke forsto noen ting, og fikk følelsen av at vi bare var i veien for de.

Det var fest på et annet hotellrom til halv tre på natten, vi ringte til resepsjonen og sa ifra og fikk tilbakemelding på at det skulle de få stoppet. Noe de ikke gjorde. Det skjedde 2 av 3 kvelder.

Vanskelig å finne en plass å sitte da vi skulle spise frokost, men maten var veldig god!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, 1010Emma1010
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Kjempe trist å høre at oppholdet ikke ble som forventet. Vi har 260 rom i forskjellige størrelser - det høres ut som om at dere hatt et av våre moderate dobbelt rom som er de minste, spør om et standard rom neste gang så lover jeg mer plass på rommet. Dere burde selvsagt fått bytta rom når det lå ledig rom på nett, her sjekker vi opp hva som skjedd slik at dette ikke skjer igjen.

Beklager at deres klage på støy fra et annet rom ikke ble håndtert - her samarbeider vi med et sikkerhetsfirma og det pleier være en enkel sak å få stoppet slike ting.

Jeg håper dere gir oss en ny sjanse neste gang dere tar turen til Tigerstaden.

Håper vi ses igjen,

Anmeldt 15. august 2021

Det var små puter , rommet var kaldt og vi fikk lunka prosecco i baren. Så opplevde vi forskjellsbehandling når vi ringte å spurte om vi kunne forlenge utsjekk da vi fikk nei, mens venneparet vårt fikk forlenget den.

Takk, Lene A
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Trist å høre at vi ikke levde opp til forventningene denne gangen, slik skal det selvsagt ikke være. Vedrørende sen utsjekk er det som regel ikke noen problem, unntaket er hvis det rommet er booket av en annen gjest samme dag som dere skulle sjekke ut. Det virker som om at det var tilfellet her men det skulle vi selvsagt informert dere om.

Jeg håper vi får en ny sjanse hos dere.

Anmeldt 15. august 2021

Jeg endte opp her etter at mitt "vanlige" hotell under Oslo-besøk nå var omgjort til karantenehotell. Hotellet er enkelt å finne da det ligger midt i Karl Johans gate. Ble møtt av en trivelig resepsjonist ved ankomst. Generelt var egentlig alle ansatte hyggelige og greie, både resepsjonister og frokostpersonale. Og frokosten smakte godt også. Rommet derimot var ikke bra. Jeg forstår at deres renholdere har en vanskelig og stressende jobb, men man må likevel kunne finne tid til å støvtørke, noe som dessverre ikke var gjort i denne anledning, da mange overflater var dekket av støv. Romtemperaturen var ikke for høy heller, for å si det slik. + for gode og komfortable senger.

Alt i alt et ok hotell, men ingenting mer.

Romtips: Hvis du vil sove godt, spør om å få rom vendt bort fra Karl Johans Gate.
Takk, Fornturist123

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du fikk god service og likte beliggenheten :) Våre rom skal selvsagt oppleves som rene når du sjekker inn, her lover vi å skjerpe oss. Håper vi får en ny sjanse hos dere.

Velkommen tilbake,

Anmeldt 13. august 2021

Rommet var støvete. Flere mm med støv på hver overflate. Kontakten til gulvlampen var avkuttet. Lampen over sengen datt ut av veggen da jeg prøvde å slå den på. Dusjen var tett og lagde oversvømmelse. Speilene var skittne, og de fyller ikke på dopapir eller håndklær Ila dagen.
Forferdelig støy fra både inne i hotellet og utenfra. Anbefales ikke!

Takk, VictoriaMT90

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Kjempe trist å høre at dere ikke fikk en god opplevelse hos oss. Det virker rett og slett som om at det rommet dere bodde på ikke burde vært klarmeldt, her har det nok gått litt for raskt i svingene hos oss. Vi har 260 rom totalt og mange vender innover mot en stille bakgård, jeg håper dere gir oss en ny sjanse slik at dere får testet ut dette istedenfor. Og da også på en rent og fungerende rom.

Håper vi ses igjen!