Comfort Hotels
Gratis avbestilling frem til 18.12.22
Vio.com
Expedia.comUSD 139
Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Dette leverer value for money.Strålende beliggenhet, nytt, moderne og rene rom, god frokost til en god pris. Det eneste vi savnet var mulighet til å lage en kopp kaffe på rommet, og litt bedre plass hvis vi skulle vært her flere døgn. Men totalt sett var vi svært godt fornøyde, og vi kommer snart tilbake

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, Road00428086537
Espen Nordhagen, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2021

Hei!
Så hyggelig å høre at dere hadde det bra hos oss, det gleder våre hjerter!

Tusen takk for besøket og hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 11. oktober 2021 via mobile enheter

Bra hotell i sentrum midt på Karl Johansgt.
Vi hadde bestilt moderat dobbelt rom, fikk tildelt et rom som vi ikke kunne identifisere med det valgte , 10-14 kvadratmeter.
Romme var bitte lite med en smal seng og kun en dyne å pute. I tillegg skråtak under 10 kvadratmeter.
Dette kunne vi ikke godta og gikk i resepsjonen for å klage. De sa at det var riktig rom å at hotellet var fult, heldigvis ble en annen resepsjonist kontaktet som fant et annet rom til oss. Dette rommet var slik vi hadde bestilt noe som vi ble fornøyd med. Har vært her mange ganger tidligere å liker oss her med riktig angivelse av rom.
Bilde av rommet er avbildet på bestillingen så hvorfor de ville plasser oss på noe annet skjønner vi ikke.
Meget god frokost. Hotellet har perfekt beliggenhet.

Tips: Når du bestiller skriv hva du ønsker angående rom om det skal ha utsikt , høyt oppe og at det skal være dobbeltseng med 2 dyner å puter for å indre slik vi opplevde.

Dato for oppholdet: oktober 2021
1  Takk, 699franks
Espen Nordhagen, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2021

Kjære 699franks,

Tusen takk for at dere har tatt dere tid til å gi oss tilbakemelding, det er gull verdt.
Jeg beklager at dere først ble tildelt et rom som ikke sto til forventningene som som ikke var klargjort for 2 personer,
slik skal det jo ikke være! Så bra at det løste seg til slutt, beklager at dette var noe dere måtte bruke tid på.

Det er godt å høre at dere alt i alt er fornøyde med oppholdet.
Tusen takk for besøket og vi håper at vi ser dere igjen snart!

Anmeldt 26. september 2021 via mobile enheter

Kom akkurat hjem fra 3 netter på dette hotellet.
Beliggenheten er super, og personalet er hyggelig, samt at det er kort vei til det aller meste man kan gjøre i Oslo.
Vi opplevde dessverre kald vann i dusjen hele helgen.
Litt leit at det skal spares så mye at ikke hele hotellet kan få dusje i varmt vann.
Vi fikk heller ikke noen informasjon om at rommene kun, rengjøres hver 4.dag.
Never også at vi opplevde at det var tomme fat på frokostbuffeten, samt tomme kaffekanner og kalde drikker.

Kan dessverre ikke anbefale dette for venner og kjente.

Romtips: Stå tidlig opp for å få dusje i varmt vann.
Takk, roara634
Espen Nordhagen, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2021

Kjære Roara634,
Tusen takk for at dere har tatt dere tid til å gi oss tilbakemeling fra deres opphold hos oss,
Vi beklager så mye for at dere opplevde kaldt vann i dusjen, slik skal det ikke være.
Vi er også lei oss for at dere ikke hadde den beste opplevelsen i frokosten og at dere ikke fikk tilstrekkelig informasjon da dere sjekket inn.
Vi vil bruke deres tilbakemelding til for bedring.
Igjen, takk for tilbakemeldingen og for at dere valgte å bo hos oss,
Vi håper vi får anledning til å ønske dere hjertelig velkommen igjen ved neste anlendning.

Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Et helt greit hotell for en helg. Hyggelige ansatte, fint rom, behagelig seng og god beliggenhet. Savnet vannkoker og kjøleskap/minibar på rommet. Frokosten var god, men kunne hatt litt mer utvalg. Ekstra pluss at det var sen utsjekk på søndager.

Takk, 131mariannep

Hei!
Tusen takk for tilbakemelding, så hyggelig at dere hadde det bra hos oss!
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste Oslo besøk!

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi bestilte «superior rom», men det eneste som var superior her var vel at det fantes kleshengere?

Badet var iskaldt, uten dusjkabinett, kun en glassvegg som ikke beskytter noe som helst. Vi måtte i tillegg dusje i kaldt vann..
Rommet var veldig begrenset innredet, uten så mye som et skojern. Vannkoker, kaffemaskin osv kan du se langt etter på dette herberget.

Som om ikke det var nok tror jeg de har uoffisiell norgesrekord i trege ansatte i resepsjonen.

Har du mulighet, finn en annen plass å legg igjen pengene

Takk, kimk180
Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Karl Johan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Hei,
Takk for din viktige tilbakemelding. Beklager på det sterkeste at oppholdet ikke innfridde forventningene - slik skal det ikke være. Vi har 260 rom i forskjellige størrelser men vannkoker og kaffemaskin på rommene finnes ikke på noen av rommene. Vi er et rom/frokost hotell som tror på å gi gjesten en god gjestopplevelse med fantastisk service, og skipper det unødvendige. Dette for å kunne gi en så bra pris som mulig til våre gjester samtidig som du ikke kan bo mer sentralt enn hos oss :)
Vi er stolte over alle på vårt team, noen er nye på hotellet og det kan selvsagt gjenspeile hurtigheten på ting men jeg håper du fikk en fin service fra oss.

Håper du finner ditt favoritthotell i Oslo - hvis det ikke er oss finnes det godt om andre flotte Nordic Chocie hoteller i byen :)

Ønsker deg en fantastisk høst!

/Johanna & Team