“Raskt, rikelig og riktig godt”
Anmeldelse av East Kitchen

East Kitchen
Anmeldt 15. desember 2018

Vi bestilte ved disken og fikk forrettene servert raskt. Dette er et ujålete sted der kjapp matservering og take-away står i sentrum. Gode og rikelige porsjoner. Hit kommer vi tilbake.

Takk, Anne M

Anmeldt 14. desember 2018

Her finner du etter min smak byens beste vietnamesiske salat. Ene og alene denne retten går jeg dit. Peanøtt sausen er himmelsk og man bør be om to porsjoner. Er du ekstra sulten har de og digge sommer-ruller. Rent og pent. Lite. Hyggelige folk og ok priser. Anbefales om du liker vietnamesisk

Takk, StardustStiggy
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Hos East Kitchen får du veldig mye for pengene. God mat til en fornuftig pris. Men presiserer veldig hva du skal ha, slik att dere ikke får feil take away, som har skjedd med oss (flaks alt det vi fikk feil også var veldig godt)

Dato for besøk: august 2018
Takk, danrunaa
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

En av mine store favoritter i Oslo. East Kitchen er en skjult perle på løkka! Anbefales på det sterkeste. God mat, god service og veldig billig i forhold til alt annet synes jeg. Eneste lille minuset er at det ikke er så mange sitteplasser, men de fleste tar take away så jeg har alltid fått sitteplass. Must å besøke hver gang jeg er i Oslo!

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 597siljes
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Stoppet tilfeldigvis innom Easy Kitchen i Markveien da vi fant oss selv sultne og ute på lufting. Den ligger ikke veldig synlig til, selvom den ligger midt i markveien. Her kan du få et godt og fullt måltid for en billig penge.
De tilbyr ulike former for sushi, stekt ris, vårruller og flere deilige retter fra Asia. Porsjonene er store i str ift til pris. Kjempe godt!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, verenemh

Reisende som så på East Kitchen, så også på

Har du vært i East Kitchen? Del dine erfaringer!